728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,انتخابات مجلس ارتجاع,حمله به احم

حمله آخوند خاتمی به باند احمدی‌نژاد بر سر انتخابات

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت رژیم در تهران باند احمدی‌نژاد را هدف حمله قرار داد و گفت برخی در تنور فساد بانکی نان انتخاباتی می‌پزند.

آخوند احمد خاتمی در خطبه‌های نمایش جمعه تهران به پیروی از ولی‌فقیه ارتجاع، باندهای رژیم را از دامن‌زدن به موضوع اختلاس برحذر داشت و گفت: ما چند درخواست داریم اول این‌که از مسئولان محترم نظام می‌خواهیم... فرا‌فکنی نکنند. این‌که یک مسئول گناه را به گردن مسئول دیگر بیندازد و آن مسئول تقصیر را گردن دیگری باعث می‌شود که سوژه‌ای به دست بدخواهان داده شود. کسانی که می‌خواهند کل نظام و ارکان آن را بد‌نام کنند به‌دنبال این هستند. بنابراین نباید اجماع مرکب علیه نظام اسلامی درست کنیم.

وی با اشاره آشکاری به باند احمدی‌نژاد، افزود: «کسانی که در پرونده سیاهشان خیانت فرهنگی و فساد سیاسی و فساد اقتصادی است، اینها می‌خواهند از این فضای به‌اصطلاح آشفته و تنور داغ این چنینی نان انتخاباتی‌شان را بپزند».

امام جمعه شماره موقت رژیم در عین حال به قربانی کردن برخی مقامات دون‌پایه نظام تأکید کرد و گفت: «رهبر انقلاب به دستگاه قضایی فرمودند نباید به افراد بدکاره و مفسد ترحم کند و انشا‌ءالله این امر آقا عملی خواهد شد. مسئولان ۳قوه در برخورد قاطع با این فسادها متفق‌القول هستند... ».

آخوند احمد خاتمی در بخش دیگری از خطبه‌های نمایش جمعه تهران، بار دیگر با کینه‌کشی افسارگسیخته مخالفت دیکتاتوری آخوندی با شناسایی استقلال کشور فلسطین را بیان کرد و گفت: توطئه‌ای به نام تشکیل دولت مستقل فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در جریان است... . این یک خیانت بزرگ است... . مقصود دشمن از تکرار عنوان بهار عربی همان انقلاب‌های مخملی است، ... تصمیم درباره سرنوشت فلسطین فقط در اختیار ملت فلسطین است و لاغیر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c8ac9362-a3e0-4f58-9de2-01280bb07e84"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات