728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

جنون گاوی سفارت آخوندی از شرکت نماینده پارلمان کویت در گردهمایی مقاومت ایران

-

گردهمایی افطار 13اوت با حضور خانم مریم رجوی - پاریس
گردهمایی افطار 13اوت با حضور خانم مریم رجوی - پاریس
رسوایی وقاحت آخوندی در عریضه تهدیدآمیز سفیر رژیم به وزارت‌خارجه کویت

روزنامه الوطن 27اوت ۲۰۱۱ - منابع آگاه گفتند وزارت‌خارجه کویت روز سه‌شنبه 23اوت ۲۰۱۱ یک یادداشت اعتراضی از سفارت رژیم فاشیستی ایران در کشور کویت دریافت کرده که در آن به شرکت نماینده پارلمان کویت ولید الطبطبایی در کنفرانسی در پاریس که طی آن اپوزیسیون ایران کشتار رژیم فاشیستی علیه مردمش را مورد بحث قرار داده بود. سفارت رژیم ایران در یادداشت خود با خودخواهی تمام کشور کویت را مسئول پیامدهای شرکت نماینده پارلمان کویت در جلسه‌ این اپوزیسیون معرفی کرده است.

به راستی سفارتخانه این رژیم فاشیستی چگونه به خود جرأت می‌دهد که با این وقاحت وزارت‌خارجه کویت را مخاطب قرار دهد؟ این سفارتخانه بایستی از دولت کویت و مردم کویت به‌خاطر این زبان‌درازی زشت عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، نماینده پارلمان ولید الطبطبایی به این قبیل یاوه‌ها و این ادعا که وی می‌خواهد از تجربه سازمان مجاهدین خلق برای تدارک بهاری در کویت استفاده کند، پاسخ داد و گفت بهار کویت جز با ریشه‌کن کردن مزدوران حکومت ایران تکمیل نخواهد شد.

ولید طبطبایی، نماینده پارلمان کویت
السلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
بسم‌الله والحمدلله والسلام والصلاه علی رسول‌الله وعلی آله وصحبه
من ولید طبطبایی، عضو پارلمان کشور کویت هستم، کشورهای عربی در وضعیت پرمخاطره‌یی هستند از تونس تا سوریه و مصر و لیبی و یمن و کشورهای دیگری که بهار عربی در آنها جریان دارد و آنها برای آزادی و کرامت و دموکراسی مبارزه می‌کنند. داستان قرارگاه اشرف، داستان برگزیدگان جامعه ایران است، برگزیدگان جامعه ایران که برای آزادی مبارزه می‌کنند. برای بازستاندن عدالت و دموکراسی و آن‌چه که ساکنان اشرف با آن رودررو هستند. رژیمی است که به نمایندگی از جانب رژیم ایران عمل می‌کند، رژیم نوری مالکی در عراق که در خدمتگزاری به رژیم ایران و به نمایندگی از جانب آن برای کشتار اشرف اقدام می‌کند. رژیم ایران چهره زشتی دارد و ما آن را از دیرباز می‌شناسیم، ولی امروزه این چهره زشت با کمک و پشتیبانی آشکاری که درکشتار مردم بی‌دفاع سوریه می‌کند، بر همگان آشکار شده است. آزادیخواهان سوریه، در سرزمین شام، با کمک و امدادی که این رژیم با سلاح و پول و نیرو به رژیم سوریه می‌کند، کشته می‌شوند، گویی رژیم ایران در سوریه به نمایندگی از جانب جلادان با مردم سوریه می‌جنگد.
در اشرف... به اشرف باز می‌گردیم ما به‌عنوان پارلمانترهای عرب و به‌عنوان عضو اتحادیه بین‌المللی پارلمانها خواهان حفاظت برای ساکنان اشرف هستیم و از دولت مالکی می‌خواهیم تعهد برای پایان‌دادن و از بین بردن قرارگاه اشرف تا پایان سال جاری را لغو نماید و از سازمان ملل ‌متحد می‌خواهیم که برای حفاظت ساکنان اشرف مداخله نماید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b98700c9-e23d-474b-b52b-5110b93935fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات