728 x 90

خودداری شرکت «اِنی» از آغاز پروژه‌ نفتی در ایران

خودداری شرکت « اِنی » از آغاز پروژه‌  نفتی در ایران
خودداری شرکت « اِنی » از آغاز پروژه‌ نفتی در ایران

مدیر عامل شرکت ایتالیایی « انی » گفت برنامه‌ای برای آغاز پروژه‌های جدید نفتی در ایران ندارد. به گزارش خبرگزای رویتر کلودیو دِسکالزی در نشست سالانه سهامداران این شرکت گفت که تمامی‌ طلب‌های آن بابت سرمایه‌گذاریهای گذشته از ایران دریافت شده است.

وی تأکید کرد که تنها قرار داد باقیمانده با رژیم ایران خرید دو میلیون بشکه نفت در ماه است که مدت آن در سال جاری میلادی به پایان می‌رسد. مدیر عامل شرکت «انی» افزود: اجرای هر تحریم جدیدی علیه رژیم ایران شش ماه طول می‌کشد و در صورت نیاز این شرکت می‌تواند نیازهای خود را از منابع دیگر تأمین کند.

دونالد ترامپ، ‌رئیس‌ جمهوری آمریکا همزمان با اعلام خروج کشورش از برجام گفت که تحریمهای هسته‌یی علیه رژیم ایران باز می‌گردند و تحریمهای جدیدی نیز بر آنها افزوده خواهد شد.

رژیم ایران پس از تعلیق تحریمهای نفتی صادرات خود را به بالای دو میلیون بشکه در روز رساند. در دوران تحریمها رژیم ایران مجاز بود تنها تا سطح یک میلیون بشکه نفت در روز صادر کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/502eb36e-e599-4997-bcab-d4afb6c74801"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات