728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,اشرف - حمايت بين المللي

فراخوان گونار هوکمارک، نایب‌رئیس گروه در پارلمان اروپا (حزب مردم اروپا) EPP به اتحادیه اروپا، لغو کلیه محدودیتها از اشرف

-

گونار هوکمارک، نایب‌رئیس گروه در پارلمان اروپا
گونار هوکمارک، نایب‌رئیس گروه در پارلمان اروپا
اشرف در مرز ایران و عراق قرار دارد. ۳۴۰۰ ایرانی که اعضای مقاومت ایران هستند در این کمپ مستقر هستند. پس از جنگ عراق، نیروهای ائتلاف به آنها موقعیت حفاظت‌شده تحت کنوانسیون چهارم ژنو اعطا کردند. از زمانی که کنترل کمپ به دست نیروهای عراقی افتاد بارها حوادثی در آن جا روی داد که منجر به تهدید و کشته و زخمی‌شدن آنان گردید. این درست همان چیزی است که رژیم ایران می‌خواهد.

مقاومت ایران به‌طور ویژه نقش بسیار مهمی در افشای پروژه‌های اتمی رژیم ایران داشته است. درود بر آنها که جهان را از این تهدید مطلع ساختند.

چند هفته قبل، اشرف مورد حمله و هجوم ارتش عراق قرار گرفت که ۳۵تن در آن کشته و ۳۵۰تن زخمی‌شدند، بدون آن که از رسیدگیهای پزشکی برخوردار باشند.

از این نظر بسیار حیاتی است کشورهای اتحادیه اروپا و سایر کشورها به دولت عراق فشار بیاورند تا محدودیتهای اعمال شده علیه آنها را لغو کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fac559a-8ce8-46e4-8450-85ca330a9953"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات