728 x 90

-

بحران در رأس رژیم ولایت‌فقیه

-

آخوند ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران
آخوند ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران
در جریان هفت هشت روزی که پاسدار احمدی‌نژاد قهر کرد و خانه‌نشین شد و به‌نوشته برخی رسانه‌های حکومتی حتی سرم به او وصل کردند و پژمرده و به نفسهای آخر افتاده بود، آخوندهای ریز و درشت پشت سر خامنه‌ای به صف شدند و به این گماشته هشدار و اخطار می‌دادند و از او می‌خواستند که در برابر ولی‌فقیه بیشتر و بیشتر تمکین کند:
آخوند ذوالنور جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، با حمله به پاسدار احمدی‌نژاد گفت: «احمدی‌نژاد دست به طناب پوسیده مشایی دارد. همه این شرها از وجود مشایی نشات می‌گیرد. گاهی اوقات عزل‌ها با هدف خاصی انجام می‌شود؛ مسائل به وجود آمده در وزارت اطلاعات حکایت از القائات آقای مشایی دارد که دنبال لیست انتخابات است».

آخوند مصباح یزدی به پاسدار احمدی‌نژاد و باندش گوشزد کرد: «مخالفت با «ولایت فقیه» در حد شرک است».

آخوند حسینی بوشهری در جمعه‌بازار قم گفت: «مسؤولان باید مراقب باشند که کار دشمن شاد کن انجام ندهند.

قانون اساسی ما حاکمیت دوگانه را نمی‌پذیرد بلکه حاکمیت یگانه و با محوریت ولایت‌فقیه قابل‌قبول است».

آخوند نوری همدانی از مراجع حکومتی فواید ولی‌فقیه و نقش آن را به‌دارودسته پاسدار احمدی‌نژاد گوشزد کرد و آنان را به تبعیت فراخواند.

اما مطبوعات حکومتی، روزنامه حکومتی مردم‌سالاری نوشت: «غیبت رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد و عدم شرکت در جلسات هیأت دولت و لغو برنامه‌های مختلف، سبب شده تا گروهها و چهره‌های مختلف سیاسی به‌خصوص از نوع اصول‌گرا به واکنش بپردازند. احمدی‌نژاد پس از حواشی مربوط به رفتن و ابقای وزیر اطلاعات، تصمیم گرفته فعلاً در عرصه حاضر نشود».

روزنامه حکومتی قدس نیز در سرمقاله خود نوشت: «بی‌گمان کارگزاران و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی قطعاً به این واقعیت اذعان دارند که مشروعیت آنها از ولایت‌فقیه می‌باشد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f6d6ab3-3e24-4198-a0dc-a2390ede343d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات