728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

شیخ مشرف الفهداوی: خواستار خروج فوری نیروهای مهاجم از اشرف می‌باشیم

-

سایت واع جدید
سایت واع جدید
شیخ مشرف الفهداوی شیخ عشیره الحمد الشمریه از استان الانبار عراق، حمله نیروهای دولت نوری مالکی به ساکنان اشرف را محکوم کرد و از جامعه جهانی و ملل‌متحد خواستار تأمین حفاظت ساکنان اشرف گردید.

وی در یک اظهارنظر مطبوعاتی گفت: ما از جامعه جهانی و سازمان ملل‌متحد خواستار تأمین حفاظت ساکنان اشرف و قرار دادن آنها تحت حفاظت نیروهای آمریکایی هستیم. هم‌چنین خواستار تحقیقات بین‌المللی فوری جهت بررسی جنایاتی که علیه افراد حفاظت‌شده بدون سلاح انجام گرفته است، هستیم و این‌که ترتیب معالجه مجروحان و تأمین کمبودها و نیازهای دارویی و پزشکی آنها داده شود چرا که این نیازها در دسترس آنها نیست، هم‌چنین خواستار خروج فوری نیروهای مهاجم از اشرف می‌باشیم.

شیخ مشرف الفهداوی اضافه کرد: از دبیرکل سازمان ملل نیز خواستاریم که با دخالت فوری در این مسأله، سلامت بقیه را تأمین نموده و دربهای اشرف را به روی هیأتهای بین‌المللی و رسانه‌ها باز نماید تا مستقیماً از آن‌چه رخ داده اطلاع یابند. هم‌چنین از تمامی شرفا و افراد خیرخواه خواستاریم که در کنار مظلومان قرار گیرند و ستمگر را طرد نمایند، خداوند مجاهدین را یاری و پیروز خواهد نمود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff862756-ac42-401d-92e7-04185a0a4256"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات