728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

سازمان خبات کردستان ایران یورش وحشیانه نیروهای مالکی به اشرف را محکوم کرد

-

سازمان خبات کردستان ایران
سازمان خبات کردستان ایران
سازمان خبات کردستان ایران با صدور اطلاعیه‌های متعدد یورش نیروهای نوری مالکی به ساکنان اشرف را در عداد جنایت جنگی دانست و خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملان آن شد.

در این اطلاعیه‌ها از جمله آمده است:
بار دیگر افراد بی‌سلاح و بیگناه‌ سازمان مجاهدین خلق ایران ساکن کمپ اشرف نزدیک شهر خالص، در کشور عراق مورد وحشیانه‌ترین حملات نیروهای ارتش عراق قرار گرفتند… حمله‌ به‌ شهر اشرف در حالیست که‌ ساکنان آن بر اساس کنوانسیون چهارم ژنو و هم‌چنین توافقشان با نیروهای بین‌المللی، بایستی از هرگونه‌ حمله‌ و تجاوزی در امان بمانند. بی‌تردید این اولین باری نیست که‌ بدون دلیل و تنها برای خوش‌خدمتی به رژیم دیکتاتور آخوندی حاکم بر ایران، ساکنان شهر اشرف از سوی حکومت عراق مورد حمله‌ قرار می‌گیرند.

در اطلاعیه‌های سازمان خبات کردستان ایران هم‌چنین آمده است:
سازمان خبات کردستان ایران بر این باور است که مسؤل یک در برابر جان و امنیت ساکنان اشرف ایالات متحده و سپس سازمان ملل‌متحد و سایر سازمانهای مدافع حقوق‌بشر است. ما سؤالمان این است که چرا جان این افراد بیگناه و آزادی‌خواه وسیله‌ای برای معامله و سازشکاری شده است، نه آمریکا و نه هیچ مرکز دیگر جهانی چرا مانع این جنایتهای دولت مالکی نمی‌شوند؟ سازمان خبات کردستان ایران خواستار این است که مسؤلان این جنایتها در دادگاههای بین‌المللی محاکمه شده و به‌مثابه جنایتکاران جنگی حکم لازم در مورد آنها صادر شود. هم‌چنین بایستی که برای پایان بخشیدن به این جنایتها به‌طور عملی حفاظت جانی اعضای مجاهدین تضمین داده شود و سازمان بین‌الملل و نیروهای ائتلاف حفاظت از شهر اشرف را به عهده بگیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4196ab10-b8d0-4016-ae71-d116192f971a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات