728 x 90

معاون اول قضاییه جلادان: باید برای مجاهدین پرونده قضایی تشکیل می‌دادیم

آخوند خلیلی، معاون اول قضاییه جلادان
آخوند خلیلی، معاون اول قضاییه جلادان

معاون اول قضاییه جلادان در نمایش «مدافعان حقوق‌بشر انقلاب اسلامی»

باید برای مجاهدین پرونده قضایی تشکیل می‌دادیم

آمادگی داریم برای دیگر موارد نیز همانند مجاهدین پرونده تشکیل بدهیم

 

یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است

که ما باید فعالانه در عرصه‌های بین‌المللی ورود پیدا بکنیم

 

آخوند خلیلی، معاون اول قضاییه جلادان:

حجت الاسلام خلیلی در همایش «مدافعان حقوق‌بشر انقلاب اسلامی» که به همت بسیج برگزار می‌شود: از جامعه حقوقدانان بسیجی انتظار داریم فعالانه به این عرصه‌ها ورود کنند.

حجت الاسلام خلیلی معاون اول قوه قضاییه: اگر شروع کردیم منافقین، ما می‌باید پرونده قضایی تشکیل می‌دادیم، که تشکیل شد و قوه قضاییه متولی این امر شد. نظام ما لجنه‌های حساس و بزرگ و دغدغه‌دار دینی ما نظام ما هستی ما همه چیز ما، باید در حوزه‌های خود فعال شوند آنچه که ما امروز از جامعه بسیجیان حقوق‌دان انتظار داریم این‌که فعالانه ورود کنید به رخ جهان بکشانید.

عزیز ما فرمود که در مورد پرونده‌های دیگری که کار تحقیقاتی کارشناسی لجنه‌های علمی و پژوهشی در حال انجام است تا این‌که به تشکیلات قضایی ارجاع داده شود و تشکیلات قضایی مثل پرونده منافقین این پرونده‌ها را پیگیری بکند. امروز قوه قضاییه آمادگی این را دارد و یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که ما باید فعالانه در عرصه‌های بین‌المللی ورود پیدا بکنیم.

(خبرگزاری دانشجو رژیم ۱۴مرداد ۱۴۰۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f58e8746-9139-413b-9f88-fe1f46275868"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات