728 x 90

شقه دروني رژيم,بحران اقتصادي رژيم,

تهدید تولیدگران در راستای اجرای طرح حذف یارانه‌ها

-

احمد توکلی
احمد توکلی
احمد توکلی نماینده مجلس ارتجاع فاش ساخت، دیکتاتوری آخوندی در اجرای طرح حذف یارانه‌ها، تولیدگران را تهدید کرده است که در صورت مخالفت با این طرح به زندان خواهند رفت.

به‌نوشته رسانه‌های حکومتی، احمد توکلی گفت: مثلاًًًًًً یک مقام بلندپایه دولت، اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن را جمع کرد به آنها گفت که همه بسته‌های سیاستی ما آماده است، زندان هم آماده است، من فکر نمی‌کنم در تاریخ ایران چنین حرفی سابقه داشته باشد و بعد از انقلاب حتماًًً سابقه نداشته و قبل از آن هم تا جایی که اطلاع دارم، به عوامل اقتصادی از این حرفها نمی‌زدند که با تهدید زندان به همکاری وادارشان کنند.
این نماینده مجلس ارتجاع گفت: در یکی از شهرهای بزرگ، سنگبر‌ها را احضار کرده بودند و گفته بودند که نباید قیمت سنگ را بالا ببرید و در عین حال، حق ندارید کار را تعطیل کنید. در یکی دیگر از شهر‌ها هم این اتفاق افتاد. اگر قرار است با گزمه و وزارت اطلاعات کار اقتصادی کنیم، کار افتخارآمیزی نیست، ضمن آن‌که واردات بی‌حساب و کتاب هم آغاز شد. یعنی با فشار امنیتی مانع انعطاف قیمت تولیدکنندگان شدند و دست به واردات بی‌رویه نیز زدند که قطعاً تولید آسیب می‌بیند و دوام نخواهد داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e406a277-8e1c-4b52-a0f1-92d816c27276"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات