728 x 90

قيام هاي خاورميانه,اعتراض عليه مالكي,

”جمعه شرف“ خواستار آزادی بازداشت‌شدگان و مجازات قاتلین تظاهر‌کنندگان می‌شود

-

--
--
روزنامه بغداد ارگان جنبش ملی عراق متعلق به ایاد علاوی نوشت: ”جمعه شرف“ خواستار آزادی بازداشت‌شدگان و مجازات قاتلین تظاهر‌کنندگان می‌شود. فعالان ”جوانان عراق“ تظاهرات اعتراضی را در جمعه این هفته تحت شعار ”جمعه شرف“ سازماندهی می‌کنند. آنها تأکید دارند که خواسته‌هایشان مبارزه با فساد و بیکاری و تامین خدمات اولیه می‌باشد.

جمعه شرف از نوری مالکی خواستار معذرت‌خواهی از بابت این‌که آنها را متهم به خائن بودن یا وابستگی به بعث و القاعده کرده است، شده‌اند. تظاهر‌کنندگان از دولت خواستار دوری از مانع‌تراشی برای اجرای این اعتراضات مردمی از تمامی قشرهای جامعه عراق بدون هرگونه فرقه‌گرایی یا حزب‌گرایی و یا نژادپرستی شدند. نماینده‌این گروه از جوانان گفت: آنها در میدان آزادی در بغداد و سایر شهرهای عراق روز جمعه این هفته دست به برگزاری تظاهرات گسترده برای بزرگداشت شهدای روز جمعه ”روز خشم“ که به دست نیروهای امنیتی بر خاک افتادند خواهند زد. این تظاهرات از مالکی خواستار عذرخواهی به‌خاطر اتهاماتی که به تظاهر‌کنندگان روا داشته است خواهند شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5edb5c83-b6ba-4d57-99b5-d63ab12508d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات