728 x 90

قيام هاي خاورميانه,اعتراض عليه مالكي,

جوانان عراقی خواهان آزادی عراق و سقوط مزدوران و نظام فاسدشان هستند

-

تظاهرات مردم عراق 5اسفند 89
تظاهرات مردم عراق 5اسفند 89
تلویزیون الجزیره ساعت ۰۹۴۰ گزارش داد: «یک فعال سیاسی: الآن در میدان تحریر بیش از ۱۰۰۰نفر حضور دارند و این به‌رغم بستن جاده‌ها و اتخاذ تدابیر امنیتی شدید و حتی بستن جاده با موانع بتونی می‌باشد. جوانان از سپیده‌دم صبح امروز پیاده از مناطق مختلف بغداد به اینجا می‌آیند.

جوانان با صدای واضحی خواهان آزادی عراق و سقوط مزدوران و نظام فاسدشان هستند: «انشاءالله یک تظاهرات میلیونی مشابه تونس و مصر خواهد بود... ما شعارهای طائفی و نژادی و قومی را ممنوع کرده‌ایم... . اگر سیاستمداران می‌خواهند در این تظاهرات شرکت کنند، باید استعفا بدهند و نمایندگان مجلس یا وزیران که می‌گویند ما توسط مردم انتخاب شده‌ایم، اگر به اینجا بیایند، جوانان از آنان خواسته‌اند که تا زمانی که استعفاء نداده‌اند در این تظاهرات شرکت نکنند. خواسته‌های ما بسیار روشن است، پایان‌دادن به فساد و افراد فاسد و اخراج اشغالگر و ایادی آن از عراق می‌باشد.
چیزی به نام اصلاحات وجود ندارد. این دولت بر پایه باطل بنا شده و برعرشه تانکها به این کشور آمدند و جوانان الآن حرفشان این است که ما خواهان سقوط نظام هستیم و مردم خواهان آزاد کردن عراق هستند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d74c902e-f255-409f-98a6-c3e40d2b4a3f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات