728 x 90

(اطلاعیه شماره ۲)

کُر هماهنگ خبرنگار ”دوست نظام“ در آلمان و ارگانهای نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران

با به کار گرفتن عروسک‌های کوکی سرویس اطلاعاتی ملایان

اطلاعیه شماره ۲ - نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران- آلمان
اطلاعیه شماره ۲ - نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران- آلمان

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران -آلمان

(اطلاعیه شماره ۲)

کر هماهنگ خبرنگار ”دوست نظام“ در آلمان و ارگانهای نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران

با به کار گرفتن عروسک‌های کوکی سرویس اطلاعاتی ملایان

روز گذشته نمایندگی مقاومت ایران سناریوی سرویس اطلاعاتی بدنام دیکتاتوری دینی را با به کار گرفتن یک خبرنگار دوست ملایان را با کلیشه‌برداری از سؤالات بازجویان علیه مجاهدین خلق ایران فاش کرد. مردم و مبارزان ایرانی بیش از ۴دهه است که با ترفندهای ”بازجو-خبرنگاران“ و نحوهٔ شیطان‌سازی آنها از رزمندگان آزادی آشنا هستند. هم‌اکنون ۱۰۴نفر از مسئولان مجاهدین توسط قضاییه جلادان در تهران در محاکمه غیابی و تحت حکم اعدام هستند. در نوامبر ۲۰۲۳ دکتر آلخو ویدال کوادراس معاون سابق پارلمان اروپا به‌دلیل حمایت از همین مبارزین آزادی در اسپانیا ترور شد.

اکنون رژیم آخوندی از تعطیل مراکز جاسوسی و تروریسم خود در آلمان عصبانی است و می‌خواهد انتقام بگیرد. در مرحله اول مزدوران خود را با کمک یک ”خبرنگار آزاد“ در آلمان به کار گرفته تا صفحات تاگس سایتونگ را علیه مقاومت ایران آلوده کنند. آنها بدون هیچ پرده‌پوشی توسط ارگانهای شناخته شدهٔ وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس در ایران پشتیبانی و تغذیه می‌شوند.

۱-در ۱۴ اوت خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) نوشت: «اکنون برلین رسماً و علناً میزبان نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین شده است. سؤالاتی که در این بین مطرح است این است که حمایت آلمان از معاندین و معارضین جمهوری اسلامی ایران چه دستاوردی برای آنان دارد؟ آیا با توجه به تحولات کنونی جهان و منطقه بهتر نیست آلمان کمی نسبت به سیاست‌های خصمانه خود نسبت به کشورمان تجدید نظر کند»؟

۲-در همین روز خبرگزاری وزارت اطلاعات آخوندها (مهر) در گزارشی تحت عنوان «نقض حقوق‌بشر توسط منافقین در برابر دیدگان مقامات آلمانی» نوشت: «سؤال اینجاست که چگونه تشکیلات تروریستی شورای ملی مقاومت که زیرمجموعه منافقین [مجاهدین] است با سابقه‌ای فاحش از نقض حقوق‌بشر می‌تواند در برابر دیدگان مقامات آلمانی مدعی حقوق‌بشر در سرتاسر این کشور از برلین گرفته تا هامبورگ، هانوفر، مانهایم، کارلسروحه، اشتوتگارت، کلن و بن مستقر شوند و به فعالیت بپردازند؟!... چشم‌پوشی مقامات آلمانی از استمرار نقض حقوق‌بشر و ترویج تروریسم در اشکال مختلف از سوی این گروهک تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران متأسفانه در حالی صورت می‌گیرد که آلمان همواره ابراز می‌نماید که تمام پیمانهای حقوق‌بشری مهم سازمان ملل و الحاقیه‌های آنها را امضا کرده است».

اطلاعات آخوندها سپس با همان ادبیات مورد استفاده مزدوران جرایم مقاومت ایران را ردیف می‌کند از جمله:

- «جدایی کودکان از والدین خود به قصد کلاهبرداری از مقامات آلمانی»

- «کار و طلاق و ازدواج اجباری در تشکیلات گروه تروریستی منافقین که در عراق از سال ۱۳۶۴ با حمایت صدام، دیکتاتور سابق این کشور شروع شده و تا به امروز در کشور آلبانی ادامه دارد، به‌عنوان جرایمی سازمان‌یافته از نقض اساسی حقوق‌بشر در مقابل تمامی کشورهایی است که این تشکیلات تروریستی در آن استقرار دارند که آلمان هم یکی از آنها محسوب می‌شود».

۳- در ۱۳ اوت بنیاد هابیلیان یک شعبه شناخته شدهٔ وزارت اطلاعات به قلم هاشمیان از مأموران افشا شده سرویس اطلاعاتی در رسانه‌های حکومتی نوشت: «فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق به‌ویژه در حوادث سال‌های اخیر، از جمله وقایع سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ هم‌چنان در پرونده‌های مهم داخلی و بین‌المللی نقش داشته است... این موضوع باید به‌عنوان یک تهدید جدی برای امنیت... ما مورد توجه قرار گیرد».

 

مثل همیشه بعد از شیطان‌سازی نوبت به تروریسم می‌رسد. در می‌ و ژوئن ۲۰۲۳ دو حمله تروریستی و شلیک به یکی از مراکز هواداران مجاهدین در شمال پاریس، به آتش کشیدن دفتر ما در برلین در دسامبر ۲۰۲۳ و بمب‌گذاری در ۲۰۱۸ در گردهمایی مقاومت در پاریس و در تیرانا در این شمار است. طبق تحقیقات پلیس آلبانی کسی که اطلاعات بمب‌گذاری در تیرانا را تأمین می‌کرد یکی از همین ”اعضای سابق“ و ”جدا شدگان“ به‌نام علیرضا نقاش‌زاده بود که پاسپورت اتریشی داشت. احکام دادگاه هامبورگ در محکومیت افترائات این قبیل افراد در اشپیگل و فرانکفورتر آلگماینه توسط مقاومت ایران منتشر شده و برای تاگس سایتونگ ارسال می‌شود.

دیکتاتوری دینی در ایران در ۱۰روز گذشته ۷۰زندانی را اعدام کرده و به‌شدت نیازمند شیطان‌سازی از نیروی اصلی اپوزیسیون است. از سوی دیگر

حمله به مجاهدین مانند همیشه پیش قسط اثبات حسن‌نیت به ملاها برای انواع معاملات اقتصادی و زد و بندهای سیاسی است.

حتی در سال ۲۰۰۸ وال استریت ژورنال به‌نقل از چند دیپلمات اروپایی که درگیر مذاکرات هسته‌یی با رژیم بودند گزارش کرد: «سرکوب مجاهدین خلق برای سالیان یک اولویت مقامات ایرانی در مذاکرات با دولتهای غربی حول برنامه اتمی و سایر موضوعات بوده است» (۷ می‌ ۲۰۰۸).

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران- آلمان

۲۵ مرداد ۱۴۰۳ (۱۵ اوت ۲۰۲۴)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3eed7c4-4f71-4e8f-9263-ee0bf8c9d9f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات