728 x 90

-

قرارداد ستاد بحران احمدی‌نژاد با حوزه علمیه برای کاهش زلزله!

-

روستا‌های زلزله‌زده‌ شهرستان اشکنان لامرد - استان فارس
روستا‌های زلزله‌زده‌ شهرستان اشکنان لامرد - استان فارس
سایت آینده نیوز متعلق به باند رفسنجانی: حسین باقری، معاون وزارت کشور، صبح روز چهارشنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: بلایای طبیعی سالانه ۳ تا ۵هزار میلیارد تومان خسارت مالی و یکهزار نفر تلفات جانی برجای می‌گذارد که این آمار به غیر از زلزله‌ها و خشکسالی‌های رخ‌داده است. باقری از امضای تفاهم‌نامه با حوزه علمیه برای کاهش بلایای طبیعی خبر داد و تاکید کرد: از حوزه علمیه برای به کارگیری نقش معنویت در کاهش بلایای طبیعی استفاده خواهیم کرد و در مرحله اول با حوزه‌های علمیه قم، مشهد، اصفهان و شیراز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردیم.

بیمه منازل با پرداخت ۵ تا ۱۰ هزار
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان بیمه حوادث منازل مسکونی گفت: صاحبان منازل می‌توانند با پرداخت ۵ تا۱۰هزار تومان واحد مسکونی خود را در مقابل زلزله، آتش، توفان، سیل و برف و کولاک از ۳ تا۱۰میلیون تومان بیمه کنند. این طرح به‌صورت پایلوت در شهرهای مشهد و زنجان برگزار شد و امسال به‌صورت سراسری در کشور اجرا می‌شود. در مرحله اول تمامی خبرنگاران حوادث به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند. باقری از امضای تفاهم‌نامه با حوزه علمیه برای کاهش بلایای طبیعی خبر داد و تاکید کرد: از حوزه علمیه برای بکارگیری نقش معنویت در کاهش بلایای طبیعی استفاده خواهیم کرد و در مرحله اول با حوزه‌های علمیه قم، مشهد، اصفهان و شیراز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردیم.
در هفته بلایای طبیعی ۶۵۰نفر از مسئولان مدیریت بحران، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه خواهند بود و در تهران نیز وزیر کشور در این خصوص سخنرانی خواهد کرد.

کاهش میزان غرق‌شدگی به کمک گشت انتظامی!
باقری در پایان با اشاره به کاهش ۲۳درصدی تلفات غرق‌شدگی در دریا گفت: امسال با توجه به افزایش تعطیلات تابستانی کاهش غرق‌شدن را در استانهای شمالی به ویژه گیلان شاهد بودیم. باقری از تصویب ۳میلیارد تومان اعتبار برای گشت انتظامی و مسدود کردن راههای دسترسی به محلهای ممنوع شنا خبر داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c90e48fd-857c-473e-9e98-5e5f47cc5542"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات