728 x 90

انفجارات عراق,

کشتار مسیحیان در عراق

-

مسیحیان عراق در حال حمل جنازه
مسیحیان عراق در حال حمل جنازه
یک هفته از کشتار بیش از ۵۰ مسیحی در یک کلیسای بغداد می‌گذرد. ۳۵عراقی که در این حمله مرگبار مجروح شده بودند برای مداوا به پاریس فرستاده شدند. این گروه که زخمهای ناشی از گلوله و نارنجک داشتند با یک هواپیمای ویژه که برای آنها به عراق فرستاده شده بود به فرانسه رسیدند.

در ۳۱اکتبر ۹ مرد در میان بهت افراد در وسط مراسم مذهبی به یک کلیسای کاتولیک در بغداد یورش بردند و آتش گشودند که ۵۲نفراز جمله دو مرد روحانی کشته شدند نجات یافتگان به سرعت از صحنه خارج شدند و در روزهای بعد تعدادی از مجروحان به فرانسه آورده شدند مقامهای فرانسوی برای آنها ۱۵۰ تخت در بیمارستانهای نظامی اختصاص دادند. یکی از آنها می‌گوید: ما بسلامت وارد شدیم و وضعیت روانی افراد با ثبات است. در این گروه یک خانمی هست که می‌دانم همسر و پسرش را از دست داده. به‌رغم همه اینها ما در دستان حضرت مسیح که نجات دهنده ماست قرار داریم. وزیر مهاجرت فرانسه اریک بسون گفت دومین گروه از ۹۰نفر عراقیها در هفته‌های آینده وارد پاریس خواهند شد. از سال ۲۰۰۷ ، نزدیک به ۱۳۰۰ مسیحی عراقی در فرانسه در خواست پناهندگی کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/becdef82-59a8-4ec1-9dab-1386799df70f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات