728 x 90

اعتراض بازاريان,

اعتصاب طلافروشان تهران، شیراز و اصفهان ادامه دارد

-

اعتصاب بازاریان در تهران، شیراز و اصفهان هم‌چنان ادامه دارد
اعتصاب بازاریان در تهران، شیراز و اصفهان هم‌چنان ادامه دارد
امروز نیز طلافروشان تهران، شیراز و اصفهان به اعتصاب خود ادامه دادند.
بازار طلافروشان شهریار و ورامین نیز به حمایت از طلافروشان تهران از روز دوشنبه (5مهر) به اعتصاب پیوستند. بازاریان گفته‌اند تا رژیم کوتاه نیاید، به اعتصاب ادامه خواهند داد.

در تهران هم‌چنین به غیر از طلافروشان، اعتصاب بازار آهن هم‌چنان ادامه دارد. هم‌چنین تعدادی از فرش‌فروشان از بازکردن مغازه‌هایشان خودداری نموده‌اند.
در اصفهان نیز اعتصاب هم‌چنان ادامه دارد. طلافروشان بازار میثمی، بازار تیمچه، بازار نقش جهان، بازار طلافروشان پاساژ ملت واقع در چارباغ تعطیل می‌باشد.
در شیراز طلافروشان سه راه احمدی، خیابان ملاصدرا و سایر طلافروشان که مغازه‌هایشان را از روز پنجشنبه تعطیل کرده بودند، امروز سه‌شنبه نیز در اعتصاب بودند.
یکی از طلافروشان بازار ملاصدرا گفت: به‌رغم همه نشستها و بعضاً تهدیدهایی که برای بازکردن مغازه‌ها کرده‌اند، اما بازاریان زیر بار نرفته و همه در اعتصاب به‌سر می‌برند.
بنا‌به خبر دیگری در شیراز هم‌چنین طی دو روز گذشته فضای امنیتی حاکم است. اغلب ورودیهای مهم شیراز، مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی مستقر شده‌اند. هم‌چنین مزدوران بسیجی و لباس‌شخصی در برخی از خیابانهای مرکز شهر گشت می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9989505e-1a8d-4385-9c42-3b7ed29c8d83"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات