728 x 90

-

واکنشهای وحشت‌آلود رژیم در قبال موقعیت پیروزمند مقاومت ایران

-

عملیات کبیر فروغ جاویدان
عملیات کبیر فروغ جاویدان
زنجیره پیروزیهای پی‌درپی اخیر مقاومت ایران و موقعیت رو به اعتلای آن، از گردهمایی عظیم ایرانیان و حامیان مقاومت ایران در تاورنی پاریس تا حکم دادگاه استیناف فدرال آمریکا مبنی بر ضرورت خارج کردن نام سازمان مجاهدین خلق ایران از لیست گروههای تروریستی آمریکا، تا برگزاری پیروزمند و خیره‌کننده دهمین همیاری با سیمای آزادی، رژیم آخوندی را دچار جنون کرده است. رژیم آخوندی طی هفته گذشته در بیست‌و یکمین سالگرد عملیات فروغ جاویدان تمام دستگاه عریض و طویل تبلیغاتی خود، از شبکه‌های تلویزیونی تا رادیوها و مطبوعات حکومتی را به‌کار تحریف واقعیتهای مربوط به جنگ و آتش‌بس و فروغ جاویدان قرار داد و به‌طور بی‌سابقه‌یی و بسیار پرطول و تفصیل‌تر از هر سال دیگر جشن گرفت که در عملیات فروغ جاویدان سرنگونی نشده است.

در همین رابطه پاسدار علی لاریجانی به محل عملیات فروغ جاویدان در کرمانشاه سفرکرد تا با یادآوری کابوس سرنگونی آن روزها، نسبت به خطر پیشرویهای امروز مجاهدین و موقعیت وخیم نظام هشدار بدهد.
لاریجانی در کرمانشاه راجع به پیام عملیات فروغ جاویدان و این‌که مجاهدین برای رژیم هم‌چنان خطر سرنگون کننده‌اند، گفت: منافقان کسانی هستند که اگر به آنها فرصتی داده شود، همواره به‌دنبال ضربه زدن به کشور هستند. وی افزود: این مسأله موضوعی است که باید امروز هم به آن توجه کنیم.

از سوی دیگر، به‌دنبال انتشار اظهارات آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه خبرگان و از پادوهای شناخته شده خامنه‌ای، در روز اول مرداد، که گفته بود ”آینده هاشمی به تصمیم رهبری و انتخابات هیأت‌رئیسه خبرگان بستگی دارد“، هفته گذشته رفسنجانی برای به‌دست آوردن عنایت خامنه‌ای به خواست اصلی او مبنی بر مرزبندی علیه مجاهدین، تن داد. رفسنجانی با مغتنم شمردن سالگرد عملیات فروغ جاویدان، به تکرار لجن‌پراکنیهای رایج رژیم علیه مجاهدین پرداخت و ضمن آشکار کردن سوزش شدیدش از ابطال برچسب تروریستی گفت: مردم ایران در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که نمی‌گذارند گروهی با ایجاد جزرومدهای سیاسی در اقیانوس اندیشه‌های آنان موج‌ سواری کنند و انقلاب اسلامی را از مسیر درست خویش منحرف نمایند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac133e14-744b-4db8-82fd-16f03d2cbc49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات