728 x 90

استيناف ليست,

الزمان: مریم رجوی حکم دادگاه را پیروزی مردم و مقاومت ایران دانست

-

جشن اورسوراواز در حضور رئیسجمهور برگزیده مقاومت
جشن اورسوراواز در حضور رئیسجمهور برگزیده مقاومت
روزنامه الزمان مراسم جشن اورسورواز در حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به‌مناسبت پیروزی مقاومت ایران در دادگاه استیناف آمریکا را درج کرد و نوشت: مریم رجوی حکم دادگاه را ”پیروزی مردم و مقاومت ایران دانست و گفت ”این حکم ثابت می‌کند که برچست تروریستی علیه مجاهدین خلق یک معامله و تصمیم سیاسی بوده است“. مریم رجوی افزود ”هرچند، التزام به عدالت و پایبندی به قانون، ایجاب می‌کرد که این نامگذاری که فقط رژیم حاکم بر ایران از آن سود برده است، هم‌چنان‌که در هفت دادگاه اروپایی به ثبت رسیده، بلادرنگ و به‌طور کامل لغو می‌شد، اما همین حکم، و ارجاع پرونده به وزیر خارجه، نشان از پیروزی مردم و مقاومت ایران دارد و گواه آنست که برچسب تروریستی علیه مجاهدین و اصرار بر ادامه آن، صرفاً یک معامله و تصمیم سیاسی در راستای مماشات با حاکمان ایران بوده است “.

الزمان افزود: هیأت عربی دفاع از اشرف نسبت به بازکردن پرونده‌های جعلی قضایی علیه مجاهدین خلق هشدار داد و در بیانیه‌ای سازمان ملل‌متحد و نیروهای آمریکایی را به تامین حفاظت از ساکنان اشرف که در شرایط موجود سیاسی به هدفی برای اعمال فشار تبدیل شده‌اند فراخواند. این هیأت در بیانیه‌اش اعلام کرد ”شورای عالی قضایی عراق اعلام کرده است که هیچ فرمانی برای دستگری اعضاء سازمان مجاهدین خلق ایران صادر نکرده است و اخبار مربوط به صدور احکام دستگیری برای ۳۸تن از افراد این سازمان عاری از واقعیت است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/549f9a61-1a7e-4bef-b28c-27b2b6fd7802"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات