728 x 90

شقه دروني رژيم,

تشدید درگیری در باند ولی‌فقیه ارتجاع

-

عربده کشی مزدوران احمدی نژاد علیه رئیس مجلس مقابل مجلس ارتجاع
عربده کشی مزدوران احمدی نژاد علیه رئیس مجلس مقابل مجلس ارتجاع
محمد تقی رهبر عضو مجلس ارتجاع با اشاره به عوامل باند پاسدار احمدی‌نژاد گفت: ما خواستارپیگیرد قضایی عوامل شناخته شده توهینها به قوه مقننه و نمایندگان هستیم. گیرم در مصوبه‌یی اشتباه شد، این به آن معنا نیست که یک عده جمع شده و بیایند علیه مجلس شعاربدهند، این بدترین حرکتی بود که اتفاق افتاد. طی ۳۱سال گذشته ما کمتر از این اتفاقات داشتیم، من یادم نمی‌آید یک عده برای یک مصوبه جمع شده حق یا ناحق علیه آن شعار دهند. بالاخره هر قوه‌ای در کشور تضعیف شود، نظام تضعیف شده است.
وی افزود: اگرعده‌‌یی به یک مصوبه رای دادند و عده دیگر رای ندادند، این بدین معنی نیست که نمایندگان و رئیس مجلس را زیر سؤال برده و آنها را بکوبیم و اظهاراتی از قبیل به توپ می‌بندیم و امثال اینها را به زبان جاری سازیم.

آخوند مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل رژیم با حمله به پاسدار احمدی‌نژاد گفت: نباید به هیچ‌کس با هیچ توجیهی اجازه دهیم قانون را زیرپا گذارد. سازمان بازرسی در تلاش جدی است که موارد نقض و اجرا نشدن قانون را با در نظر گرفتن اولویت‌‌ها پیگیری کند.

حبیب الله عسکر اولادی از باند فاشیستی مؤتلفه نیز خطاب به باندهای متخاصم گفت: وحدت و همگرایی حول محور ولایت‌فقیه از مهمترین اولویتهاست، برخی اهل فتنه در این کار اخلال می‌کنند. ما اکنون در شرایطی به‌سر می‌بریم که آمریکاییها هر روز بر فشارهای اقتصادی و سیاسی علیه ما می‌افزایند، آمریکاییها با تحمیل یک جنگ نرم در درون و یک فشار جهانی در برون می‌خواهند به مقاصد تجاوزکارانه خود برسند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80014f7c-f541-40b4-ba77-b1a3c6979566"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات