728 x 90

پروژه شکست‌خورده وزارت اطلاعات با شرکت مهدی نصیری و پادویی مزدور نفوذی

حسین داعی‌الاسلام
حسین داعی‌الاسلام
  • مهدی نصیری رئیس سابق کیهان خامنه‌ای و معاون سابق شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه که اخیراً لباس اپوزیسیون پوشیده، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ راهی کانادا شد تا از بقایای شاه و ریزشی‌ها و واماندگان شیخ یک فقره آلترناتیو دوآتشه درست کند تا بار دیگر در تنگناهای مرگ بار به کمک رژیم بیاید، حالا سه ماه بعد اوایل مرداد، نصیری سر و مر و گنده به ایران بازگشته است!
  • مزدور نفوذی طبق دستورالعمل به دفاع از نصیری که مورد نفرت گسترده ایرانیان قرار گرفته بود برخاست و گفت: «این‌که کسی فکر کنه خامنه‌ای او را فرستاده که تاج‌زاده شاهزاده رو طرح کنه باید به عقلش شک کرد». نصیری هم مزدور نفوذی را «یکی از سرمایه‌های سیاسی ایران» (بخوانید از پادوهای وزارت اطلاعات) خواند.
  • سال گذشته مزدور نفوذی وقتی نصیری تازه اپوزیسیون‌نمایی را شروع کرده بود در مورد او گفت: «اینها باندهای رژیم هستند. این نکبتی که امروز دامنگیر مردم ایران شده توش سهیم هستند. نباید مورد اعتماد واقع شوند» (۳۰ فروردین ۱۴۰۲) اما با فرمان حاج آقا لحن مزدور تغییر کرد و در ۱۲مهر ۱۴۰۲ نصیری را برای رژیم بسیار خطرناک و بحران عظیمی خواند که فساد آخوندها را برملا می‌کند.
  • در ۱۲ ادریبهشت ۱۴۰۳ بعد از ورود نصیری به کانادا مزدور نفوذی گفت: «آنچه که ایشون (در مورد بچه شاه) بیان می‌کند بازتاب یک خواسته در جامعه ایران است، از نظر من شاهزاده تنها کسی است که در طول ۴۵سال گذشته هوادارانش کمتر نشده است» و در ۱۹ اردیبهشت گفت: «عده‌یی تبلیغ می‌کنن رژیم نصیری رو فرستاده... مطلقاً سر سوزنی در گفته‌های مهدی نصیری نباید تشکیک کرد».
  • نصیری در ۳۱ تیر، قبل از بازگشت به ایران در گفتگویی با مزدور نفوذی اراجیف هفتگی مزدور در اطلاعات تی وی را «کلاس درس سیاسی» خواند که «من واقعاً آموختم و استفاده کردم... . آقای مصداقی یکی از سرمایه‌های سیاسی ایران امروز و ایران فرداهستند...» و افزود «الگوی من برای حکومت همانی بود که در نظام پهلوی انجام شد... امروز مردم به این جمعبندی رسیدند که آن کارنامه نمره قبولی داره».
  • و مزدور نفوذی در ۱۰ مرداد بعد از بازگشت نصیری گفت: «از نظر من جنس مهدی نصیری با بقیه شون فرق می‌کنه برای همین هم من رفتم با نصیری گفتگو کردم... به او گفتم انتخاب انتخاب شماست ولی چنان‌چه اینجا بمونید به‌لحاظ سیاسی می‌سوزید …. من حتی راجع به تاج‌زاده تا شاهزاده توضیح دادم چرا این حرفش درسته …باید رو یک چیزی وحدت کنیم».
  • دیگر رازمگویی نیست که با شروع قیام ۱۴۰۱شاهپرست شدن ابزاری در دست اطلاعات برای منحرف کردن قیام و سرکوب آن بود، مزدور نفوذی عاشق سینه چاک بچه شاه می‌شود و یک مشت شاهپرست دوآتشه ناگهان از زمین سبز و روانه خارج می‌شوند و حالا در نوبت بازگشت به ایران هستند! امروز هم سخنگوی قضاییه جلادان گفت کسانی که نقش مؤثری در اقدام علیه امنیت و آشوب‌ها و تشویق به‌قتل و غارت نداشتند در صورتی که نادم باشند و برگردند پرونده هاشون با ارفاقات قانون مورد لحاظ قرار خواهد گرفت.
  • پیشرفت انقلاب دموکراتیک و افشای توطئه‌های رژیم جایی برای این ترفندهای سخیف باقی نگذاشته و پروژه جدید رژیم به سردمدارای نصیری و پادویی مزدور نفوذی گورزاد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd6780c1-6474-4e73-b30b-c579cfdf49cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات