728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

واشینگتن پست: رژیم ایران در مذاکرات اتمی سرابی از پیشرفت ایجاد می‌کند

-

فعالیتهای اتمی رژیم آخوندی
فعالیتهای اتمی رژیم آخوندی
روزنامه واشنگتن پست با عنوان «رژیم ایران در مذاکرات اتمی سرابی از پیشرفت ایجاد می‌کند» نوشت: رژیم ایران با توافق بر سر اینکه می‌خواهد اورانیوم غنی‌شده سبک خود را به خارج ایران منتقل کند، بدون اینکه مصالحه‌یی واقعی را به آمریکا و متحدانش ارائه نماید، توهمی از پیشرفت در گفتگوهای اتمی با غرب ایجاد کرده است.

حدود 8ماه قبل آمریکا، فرانسه و روسیه یک تبادل سوخت اتمی را پیشنهاد کردند تا راکتور تحقیقاتی رژیم ایران را پشتیبانی کند که یک اقدام اعتمادسازانه بود که در واقع برنامه این رژیم را متوقف می‌ساخت و باعث می‌شد گفتگوهای بین‌المللی ادامه یابند.

در این اثنی ایران شروع به غنی‌سازی اورانیوم حتی با غلظت بیشتر کرده است و آن را از 3. 5 به 19.75 درصد رسانده است. مقامات رژیم ایران هم به‌رغم اینکه اکنون ضرورت غنی‌سازی با معاوضه برای سوخت، منتفی می‌باشد گفته‌اند به غنی‌سازی اورانیوم 20درصدی ادامه خواهند داد.
طنز قضیه این است که این پیشنهاد تبادل سوخت ربطی به تحریمهایی که توسط شورای امنیت در نظر گرفته می‌شود ندارد. تحریمها به ساخت تأسیسات مخفی دیگر اتمی مربوط است، رژیم ایران به خواستهای قبلی برای متوقف‌ساختن غنی‌سازی بی‌اعتنایی کرده است. …
رژیم ایران ممکن است حول جزئیات و اجرای این توافق تا زمانی که فرو بریزد و به شکست بیانجآمد به چانه‌زنی ادامه بدهند. مشابه این وضع وقتی بود که این رژیم در ارتباط با توافق تبادل سوخت که با آمریکا و متحدانش چانه زنی کرده بود اما بعداً به این گفتگوها پشت کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9af83e62-8ae6-4ff3-9ece-c848817bdfa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات