728 x 90

اعدام 5زنداني سياسي,

کردستان، یکپارچه در اعتراض و اعتصاب

-

کردستان در اعتراض و اعتصاب به سر میبرد
کردستان در اعتراض و اعتصاب به سر میبرد
اعتراض مردم شهرهای مختلف کردستان به اعدام پنج زندانی سیاسی و درگیری با مأموران جنایتکار رژیم ادامه دارد.
در سنندج مردم دست به اعتصاب و اعتراض زده و با مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی درگیر شدند. در پی مقاومت مردم، مأموران جنایتکار نیروی انتظامی به طرف مردم تیراندازی کرده و دو نفر را مجروح نمودند.

در مریوان مردم اعتصاب کردند و از صبح روز پنجشنبه بیست سوم اردیبهشت مغازه‌های خود را باز نکردند.
مأموران وزارت اطلاعات برای شکستن این اعتصاب دست به اقدام بزدلانه‌یی زده و قفل بعضی از مغازه‌ها را شکستند تا مردم را وادار به لغو اعتصاب کنند ولی مردم مقاومت کرده و تن به خواست رژیم ندادند.
رژیم به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در این شهر نیروهای مسلح خود را همراه با تانک و توپ وارد مریوان کرد و یک حکومتی نظامی کامل برقرار نمود.

گفته می‌شود درنزدیکیهای شهر مریوان در مناطق اورامانات چناره – باغان و سرشیو در 5 کیلو متری شهر درگیریهایی بین مردم و نیروهای سرکوبگر رخ داده است.

در کامیاران رژیم جنایتکار آخوندی در وحشت از تظاهرات مردم، روز پنجشنبه یک حکومت نظامی اعلام نشده در این شهر برقرار کرده بود. مزدوران یگان ویژه، نیروی انتظامی، مزدوران بسیج و اطلاعات در شهر کامیاران مستقر شده و به شدت مردم را سرکوب می‌کردند.
مردم بازار این شهر را تعطیل کرده و اعتصاب نموده بودند.

بنا‌به گزارشهای دریافتی مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی در مقابل منزل فرزاد کمانگر مستقر شده و اجازه نمی‌دادند کسی به خانه آنها نزدیک شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/811fa289-cf34-46f4-a168-9d52d8834aa9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات