728 x 90

-

نماینده پارلمان کویت خواستار احضار سفیر رژیم آخوندی شد

-

مجلس کویت
مجلس کویت
ولید الطبطبایی نماینده پارلمان کویت خواستار احضار سفیر رژیم ایران و اخطار شدید اللحن به آن به‌خاطر فعالیتهای جاسوسی در این کشور شد.
وی که با تلویزیون العربیه مصاحبه می‌کرد گفت: امروز سخنگوی دولت موضوع هسته جاسوسی که روزنامه‌ها آنرا فاش کردند را تایید کرد. یعنی یک هسته‌یی وجود دارد و عناصری هستند که با رژیم ایران و سپاه پاسداران ایران ارتباط دارند و در کویت جاسوسی می‌کنند و با پول برای جمع‌آوری اطلاعات نفر جذب می‌کنند، جمع‌آوری اطلاعات اغلب حول فعالیتهای نظامی کویت و یا حضور آمریکا در کویت می‌باشد. بنظرم این موضوع دشمنی توسط رژیم ایران است و دولت باید یک موضع سیاسی روشنی حول دخالتهای ایران اتخاذ شود.

نماینده پارلمان کویت افزود: امروز تنها اعلام شد که در بازجوییها به این موضوع اعتراف شده است ولی به جزئیات آن اشاره نکردند. اگر جزئیات اموال و افراد شرکت کننده در این هسته و ترددهای طولانی آنها به ایران برای کسب اطلاعات و آموزش درست است انتظار داریم که دولت کویت روابطش با رژیم ایران را به‌حالت تعلیق در آورد و باید سفیر رژیم ایران احضار شود و باید پیام شدید الحنی به این رژیم داده شود زیرا که در داخل کویت فعالیتهای غیرقانونی دارد»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ece6bc3b-eb64-44cd-a8a4-091f56df220a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات