728 x 90

-

هشدار نسبت به سوء استفاده از جنبش صلح جهانی توسط آخوندها

-

کاریکاتور: صلح خواهی از نوع آخوندی
کاریکاتور: صلح خواهی از نوع آخوندی
در شرایطی که جامعه جهانی علیه تلاشهای رژیم آخوندی برای دست‌یابی به بمب اتمی و نقض مکرر قطعنامه‌های شورای امنیت، متحد می‌شود و تشدید تحریمها علیه رژیم درچشم‌انداز قرار گرفته است، رژیم آخوندی با اعزام مأمورانی به خارج کشور درتلاش است تا با سوء استفاده از جنبش صلح جهانی، به دجالگری تحت عنوان «خطرحمله نظامی» به رژیم بپردازد.

رژیم آخوندی با توجه به در پیش بودن عید پاک مسیحیان در چهارم آوریل (15فروردین) و برگزاری سالانه تظاهرات ضدجنگ در کشورهای مختلف، شبکه مزدورانش را برای سوء استفاده از این تظاهرات بسیج کرده است.
مزدوران دیکتاتوری جنگ‌افزوز آخوندی، درصددند تا جا زدن خود به‌عنوان طرفدار صلح و حقوق‌بشر، به تبلیغات و فریبکاری در میان ایرانیان مقیم خارج کشور به منظور کشاندن آنها به طرفداری از تمامیت دیکتاتوری آخوندی بپردازند.

در همین رابطه روزنامه «یونگه ولت» فراخوان گروهی موسوم به «جنبش مخالفت با تحریم و مداخله نظامی در ایران ـ «کاسمی» ـ را به چاپ رسانده است. در فراخوان این گروه دست‌ساز رژیم آخوندی آمده است: «… زنجیره‌یی از رویدادها وضعیت را بسوی تشدید وخامت در مناسبات آمریکا و جمهوری اسلامی ایران می‌رانند. به این مناسبت ”کاسمی“ ، جنبش صلح در آمریکا، انگلیس و دیگر کشورها را فرا می‌خواند تا از این خواست حمایت کنند و مخالفت با «جنگ با ایران، تحریم ایران و دخالت در امور داخلی ایران را طرح کنیم».

قابل توجه است که گروه دست‌ساز آخوندها از حاکمیت ضدایرانی آخوندها تحت عنوان ایران یاد کرده و ماهیت خود را برملا کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bb4693c8-8814-400b-8d9c-7307fa80560a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات