728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

اسقف استفان جورج پلاتن، اقدامات سرکوبگرانه رژیم علیه مردم ایران و ساکنان اشرف را محکوم کرد

-

اسقف استفان جورج پلاتن
اسقف استفان جورج پلاتن
اسقف استفان جورج پلاتن اسقف ویکفیلد انگلستان طی نامه‌یی به دبیرکل ملل‌متحد اقدامات سرکوبگرانه رژیم ایران علیه مردم ایران و ساکنان اشرف را محکوم کرد و خواستار لغو محاصره ظالمانه اشرف و تأمین حفاظت بین‌المللی آنان شد. در این نامه خطاب به بان کی‌مون آمده است: سرکوب مردم ایران توسط دولتشان به شدت نگران‌کننده است، حقوق پایه‌یی انسانی آنان مندرج در اعلامیه جهانی حقوق‌بشر نقض می‌شود. من هم‌چنین به‌خاطر وضعیت خطرناک 3400 مخالف ایران در کمپ اشرف عراق مضطربم چرا که زندگی آنان به دلیل توطئه‌های رژیم ایران که به‌دنبال نابود کردن ساکنین آن توسط دولت عراق است در خطر می‌باشد. متأسفانه دولت عراق اعمال غیرقانونی و وحشیانه علیه ساکنین اشرف را از جانب رژیم ایران و به‌رغم اعتراضات مکرر هزاران قانونگذار در اروپا و آمریکا و سازمانهای بین‌المللی و حقوق‌بشری صورت می‌دهد. دولت عراق نشان داده است که اساساً قصد حفاظت از ساکنین کمپ اشرف را ندارد.

اسقف استفان جورج پلاتن اسقف ویکفیلد انگلستان از بان کی‌مون خواست سربازان حافظ صلح ملل‌متحد را ملزم نمایید که مسئولیت حفاظت از ساکنین اشرف را بعهده گیرند چرا که دولت عراق، که تحت نفوذ رژیم ایران است، نشان داده که نه قصد و نه قدرت و نه صلاحیت حفاظت از ساکنین کمپ اشرف را داراست؛ تا زمانیکه نیروهای سازمان ملل مستقر گردند، از نیروهای آمریکایی در عراق مصرانه بخواهید که حفاظت ساکنین اشرف در قبال حملات بیشتر، خشونت و یا جابجایی اجباری در داخل عراق را تضمین نمایند.
رونوشت این نامه برای رئیس‌جمهور آمریکا باراک اوباما و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل‌متحد ناوی پیلای نیز ارسال شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2bddcccd-efcc-44ba-bfe4-73c4ea156fcb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات