728 x 90

اتمي رژيم ,انتخابات عراق,دخالت رژيم در عراق,

هشدار نسبت به افزایش دخالتهای آخوندها در انتخابات عراق

-

دخالتهای رژیم آخوندی در عراق مورد تنفر مردم عراق است
دخالتهای رژیم آخوندی در عراق مورد تنفر مردم عراق است
یونایتدپرس نسبت به افزایش دخالتهای رژیم در عراق در آستانه انتخابات هشدار داد.
این خبرگزاری طی تحلیلی گفت: اظهارات فرمانده اصلی نیروهای آمریکای در عراق، که دو سیاستمداری که لیست سیاه 350 کاندیدای انتخابات ماه مارس را تنظیم کردند، با سپاه پاسداران رابطه دارد، باعث بالا رفتن نگرانیها از این که رژیم ایران دارد چنگ خود را بر روی عراق تنگ‌تر می‌کند، در حال که نیروهای آمریکای دارند عقب‌نشینی شده است.

بالا گرفتن دخالتهای رژیم ایران در عراق، آن هم در چنین زمان بحرانی، نشان می‌دهد که این موضوع جزعی از کشمکشهای برنامه هسته‌یی رژیم ایران و درگیرهای که می‌تواند به وجود بیاورد هم است…

اودیرنو در روز سه‌شنبه در واشنگتن گفت: ”واضح است که احمد چلبی و علی اللامی تحت تاثیر رژیم ایران هستند“ . … وی افزود: ”از نظر ما آنها به‌طور مطلق به دنبال تاثیر گذاشتن بر روی نتیجه انتخابات هستند، و این خیلی نگران کنند است که تا کتنون آنها توانستند این کار را انجام بدهند“ .

یونایتدپرس در پایان افزود: با بی‌ثبات کردن عراق، تهران دارد نشان می‌دهد که اگر به‌خاطر موضوع هسته‌یی مورد حمله نظامی قرار بگیرد، اهرمهایی دارد که می‌تواند با آن وضع را برای آمریکا دشوار کند. قابل توجه است که رژیم ایران خیلی وقت است که طمع نفت عراق را دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4296e7b-ac2e-4f92-90bb-b3754f18e74e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات