728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

توطئه جدید وزارت اطلاعات و کمیته سرکوب، علیه اشرفیان

-

 -
-
بیانیه مزدوران اعزامی اطلاعات آخوندی به اشرف
به اسم رب السید الشهدا تاج سرآل عبا (2)
امروز تاریخ این زندان رقم قرمزی خورد
امروز روز 29بهمن ماه روز آزادی اسیران از زندان حجر است
به صدای من گوش کنید آماده شوید
امروز روز حمله به این زندانهاست
ما بارها و بارها در این پانزده روز اخطارهای متبادری دادیم تهدیدها کردیم اعلامیه‌ها دادیم
اینها فکر کردند ما اندکی هستیم با همین پنجاه نفر با همین شصت نفر زندان حجر را به آتش می‌کشیم بعد از حمله در مکان تعیین شده بست خواهیم نشست تا فرزندانمان را به ما تحویل دهند در غیراینصورت برنامه محکمتری و عظیمتری پشت سر داریم اشرف را به خاک و خون می‌کشیم.

صحبتهای… مزدور مصطفی محمدی در درب اشرف
رجوی کجاست، من که می‌دونم کجاست.
-من مصطفی محمدی هستم، پدر سمیه محمدی که در اسارت فرقه تروریستی مجاهدین خلق، اسیرند
این بار برای پانزدهمین بار با همسرم یعنی مادر سمیه، معصومه و خواهرش حوریه آمدم، که دخترم را از فرقه تروریستی مجاهدین نجات بدهم. یک مرد خیانتکار، به نام رجوی خائن، بچه‌های ما را در اسارت خودش نگه‌داشته. همان‌طور که تو گفتی (نامفهوم) با خمینی مبارزه می‌کنی، همان‌طور که پارسال با نیروهات سر همین خیابون خالص حمله کردی، منو و همسرم رو کتک زدی، به‌عنوان یک پدر و مادر،
اگر (نامفهوم) نمی‌دانند تو کجا هستی من می‌دانم، در سفره آمریکاییها در همین کمپ هستی، متأسفانه (نامفهوم) ندارم و هم‌چنین دولت عراق که اجازه بدهید ما (نامفهوم) کنم، مسعود چاهی رو در بیاورم و تحویل این مادرها بدهم، ولی مطمئن باش یک روز تحویلت خواهم داد.
من مصطفی محمدی از کانادا، (تکبیر)
مادرا، پدرا، همه شما زحمت کشیدید، شماها زحمت کشیدید و به‌خاطر بچه‌ها و ارتشیان نیروی زمینی، هوایی و دریایی عراق بهتون میگم ممنونم، ولی الان ما می‌فهمیم برادران ارتشی عراق دستهای شما کوتاست، چون یک فرقه تروریستی در سرزمین شما است با حمایت آمریکا و اسراییل و یک موقع می‌رسه
تو که گفتی مرگ بر خمینی، خمینی رو به‌عنوان دجالترین فرد تاریخ معرفی کردی، .
و این بار همین طور که گفتم آقای مسعود رجوی تا رو مثل (صدام حسین) بیرون خواهم کشید،
(کف زدن مزدوران)

مرگ بر رجوی
تا تو را ریشه‌کن نکنم این‌جا ایستاده‌ام همان‌طور که تو گفتی… . تو با خمینی مبارزه می‌کنی اگر پدر و مادر نمی‌توانستند کجا هستی من می‌دانم در سفره امریکاییها در همین جا هستی متاسفانه فرصتی ندارم الان و هم‌چنین دولت عراق که اجازه بده این درب را بشکنم
یکنفر از جمعیت: تکبیر الله اکبر

***

مصاحبه تلویزیونی خواهر مجاهد سمیه محمدی:
سمیه محمدی:
این مزدوری که در حقیقت دشمن منه نه پدر من، از کانادا بلندشده آمده عراق و شده صحنه گردون این مزدوران وزارت اطلاعات.
سمیه محمدی: این که ظاهرا یک پناهنده تو کانادا هست، من از وضعیتش کاملاًًًًً باخبر هستم و پول آن چنانی هم نداره که بخواد هزینه خودش از کانادا به عراق رو بده و اقامت طولانی مدت رو توی هتلهای عراق بپردازه، اینها رو از کجا می‌آره؟
سمیه محمدی: مردم ایران! می‌خوام بهتون بگم بدونین این مزدوران همان کسایی هستند که وقتی قیام شما و مقاومت ما اشرفیها داره این رژیم رو سرنگون می‌کنه و به زمین می‌زنه به فکر این هستند که بتونن جون خامنه‌ای رو نجات بدن واینها خانواده ما نیستند، اینها همون پاسدارهایی هستند که فقط به فکر جون ولی‌فقیه‌شون هستند.
سمیه محمدی: سر و صدا و این همه فحاشیها علیه فرزندان دلیر مردم ایران که از همه چیزشون گذشتن برای آزادی کشورشون اومدن این‌جا: فقط و فقط توسط همین مزدوران وزارت اطلاعات


سمیه محمدی: خواهرای ما اشرفیها مثل خواهر اکرم جباری، زهرا جباری رو توی زندانها ناخونهاش رو می‌کشن و میارن توی دادگاه و محاکمه‌اش می‌کنن. حالا چطوریه که یک سری از مزدوران خودشون رو به اسم خانواده اشرفیها که وزارت اطلاعات اونا رو آورده پشت در اشرف و همه امکانات هم براشون فراهم کرده در حالی که خیلی از همین خانواده‌ها سالهای پیش به اشرف میومدن ولی الان توی زندانها زیر بدترین شکنجه‌ها هستن و خیلی هاشون هم حبسهای طولانی مدت گرفتن و الان هم این قیامها هرچی اوجش بیشتر میشه به اونها حکم… . به اونها به اتهام محارب اونا رو محکوم می‌کنن.
سمیه محمدی: رژیم سالهاست که آرزوی نابودی اشرف رو داره. آخرین دوری که برای بسته شدن اشرف اقدام کرد همین پارسال ده اسفند ماه بعد از توافق دو جانبه بین خود خامنه‌ای و دولت عراق بود که توطئه بر علیه اشرف شدت بیشتری پیدا کرد. محاصره. ممنوع کردن وکلا، ممنوع کردن خبرنگارها، ممنوع کردن مواد ضروری، و هر روز یک توطئه.


***

صبح امروز پنجشنبه 29بهمن 1388 مزدوران ولی‌فقیه ارتجاع که وزارت بدنام اطلاعات آنها را از داخل و خارج ایران گردآوری کرده و از ده روز پیش به ورودی قرارگاه اشرف فرستاده بود ازساعت 6 بامداد با طبل و سنج و تکبیر و شعارهای مرگ بر منافق از طریق بلندگوهای قدرتمندی که نوری مالکی برای جلب حمایت ولی‌فقیه ارتجاع در انتخابات عراق و حذف کاندیداهای ملی و میهنی این کشور در اختیار آنها گذاشته بود، با قرائت اطلاعیه‌ای اعلام کردند که تا ساعت 12 ظهر با حمایت مزدوران مسلح عراقی برای آتش زدن و به خاک و خون کشیدن اشرف، حمله خواهیم کرد.
مزدوران خامنه‌ای و احمدی‌نژاد که در پوشش خانواده به لجن‌پراکنی علیه مجاهدان اشرف مبادرت می‌کردند به صراحت می‌گفتند که:
- چرا آقای رجوی برای چهارشنبه‌سوری فراخوان قیام داده است.
- چرا دیشب دو ساعت برای بچه‌های ایران نشست آموزشی گذاشته و پیام به نسل قیام داده است…
-ما از بچه‌های خودمان می‌گذریم ولی از رجوی نمی‌گذریم و او را می‌خواهیم…
-یکی از مزدوران گفت: منافقین در این‌جا نشسته‌اند تا اگر اتفاقی در ایران افتاد حرکت کنند. اگر نه با سلاح گرم، با سلاح سرد و یا با افکارشان وارد می‌شوند و نظام ما این را نخواهد گذاشت… .
در میان مزدوران چند زن بسیجی نیز فریاد می‌زدند:
رجوی جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند
جالب توجه اینکه پس از لجن‌پراکنیهای مزدور مصطفی محمدی یکی از عوامل رژیم که از داخل ایران آمده بود مشتی بر دهان او کوبید که چرا همه امتیازها را به جیب خودش ریخته و ادعا کرده است که همگی مزدوران را مصطفی محمدی به این‌جا آورده است… .
فرد مزبور با صدای بلند گفت بر خلاف ادعای مصطفی محمدی که در کانادا نشسته و هرازگاه به اشرف می‌آید، خود من با زحمات زیاد نفرات وزارت را از روستاها و نقاط مختلف آذربایجان گردآوری و به این‌جا آوردم و حالا مصطفی محمدی می‌خواهد همه را به حساب خودش بگذارد.

***

مجاهدان اشرف تهدیدهای نیروهای عراقی برای حمله به اشرف را ساعت 12 ظهر را با دفتر ملل‌متحد در اشرف و فرماندهی نیروهای آمریکایی در محل درمیان گذاشتند و تمامی اسناد و ویدئوها و عکس و تصاویر مزدوران را هم در اختیار آنها قرار دادند.
روز گذشته خانم مریم رجوی در نامه به دبیرکل ملل‌متحد و مقامات یونامی و آمریکایی اعلام کرده بود که مسئولیت هرگونه حادثه‌ای برعهده نیروهای مزدور عراقیست که 10روز است که ماموران وزارت اطلاعات را به ورودی اشرف آورده‌اند.
حوالی ظهر امروز شماری از مجاهدان اشرف برای ممانعت از حمله‌های نیروهای مزدور عراقی، در آزمایشی دیگر به خیابانهای اشرف آمدند.
مزدوران و بسیجیان ولی‌فقیه ارتجاع اما به‌محض مشاهده تحرکات رزم آوران اشرف پراکنده و دست به دامان نیروهای عراقی شدند و شماری از آنان به معذرت خواهی و ندامت پرداختند و گفتند اطلاعیه‌ای که برای حمله به اشرف و آتش زدن آن خوانده شد کار ما نبود. ما این کاره نیستیم. این اطلاعیه از هتل المهاجر در بغداد به ما ابلاغ شد و اگر آنرا نمی‌خواندیم در بازگشت به ایران، پدرمان را در می‌آوردند واز گرسنگی می‌میریم. مزدور مصطفی محمدی نیزبه‌محض رؤیت مجاهدین در خیابانهای اشرف پا به فرار گذاشت.
نیروهای آمریکایی متعاقباً از مجاهدان اشرف درخواست آرامش و خویشتنداری به‌عمل آوردند.
طبق آخرین گزارشها تا ساعت 4 بعدازظهر هنوز هیچ‌کس جرأت حمله به اشرف را به خود نداده است.
-23تن از ساکنان اشرف که رژیم آخوندی مدعی است خانواده‌های آنان را به ملاقاتشان فرستاده و مدعی است که مجاهدین مانع دیدارهای خانوادگی هستند امروز طی نامه‌یی به دبیرکل و مقامات ملل‌متحد و هم‌چنین به مقامات آمریکایی و وزاری خارجه و دادگستری و کشور و حقوق‌بشر عراق نوشتند:
ده روز است که ما امضا کنندگان نامه زیر از 8فوریه تا امروز (18فوریه 2010) از جانب فرستادگان وزارت اطلاعات ایران و نیروهای عراقی حمایت کننده آنان در ورودی اشرف تحت شکنجه‌های روانی قرار داریم.
ما از قبل اعلام کرده بودیم که از ملاقات با خانواده‌های‌مان در داخل اشرف مانند سالهای 2003 تا 2008 استقبال می‌کنیم اما اکنون بیش از یک سال است که دولت عراق به‌طور غیرقانونی و در تعارض با همه قوانین بین‌المللی مانع ورود خانواده‌های ما به اشرف و ملاقات ما با آنهاست و رژیم ایران با طرح و برنامه مشخص افراد دستچین شده‌ای را در میان خانواده‌های ما اجیر و برای شکنجه روانی ما در هماهنگی با کمیته عراقی سرکوب اشرف در دولت عراق، به این‌جا می‌فرستد. این در حالی است که به‌وضوح می‌داند که هرگاه خانواده‌ها به‌طور مستقل و بدون برنامه‌ریزی اطلاعات ملایان به اشرف بیایند، ما پیوسته آماده دیدار با آنها در هتل ایران اشرف مانند سالهای گذشته هستیم. به همین خاطر از پیش دلایل خود را مکرراً برای ملاقات نکردن در بیرون اشرف به اطلاع یونامی و فرماند‌هان نیروهای عراقی رسانده‌ایم. به‌خصوص که طی یک سال گذشته، به‌رغم صدها و هزاران در خواست از سراسر جهان، حتی یک خانواده، یک وکیل، یک خبرنگار و یک پارلمانتر نتوانسته است ویزای ورود به عراق دریافت کند و آنچه اکنون در ورودی اشرف جریان دارد صرفاً یک نمایش مسخره اطلاعات آخوندها با همکاری نیروهای عراقی پشتیبان آنها و رسانه‌های فاشیسم دینی حاکم بر ایران است که آمریکا و اتحادیه اروپا مشترکاً نقض حقوق ابتدایی مردم ایران توسط آنرا محکوم کرده‌اند.
آنچه در 10روز گذشته از رفتار نیروهای عراقی و افراد اعزامی اطلاعات ملایان در ورودی اشرف مشاهده کردیم شکی باقی نمی‌گذارد که رژیم ایران با بخدمت گرفتن افراد اعزامی و با همکاری کامل کمیته سرکوب اشرف در دولت عراق و پخش اخبار آن در تلویزیونهای وابسته به خودش، به‌دنبال تحریک و حادثه‌سازی و تکرار حمله‌های و کشتار روزهای 28 و 29 ژوییه 2009 در اشرف است. عضوگیری و به خدمت گرفتن عناصری از خانواده‌ها برای سرکوب اپوزیسیون در رژیم ایران چیز تازه‌ای نیست و در30سال گذشته هزاران نمونه دارد از جمله مادری که در تلویزیون رژیم خواهان اعدام فرزندش بود و یا تظاهرات و مخالفت به اصطلاح خانواده‌های مجاهدین علیه لغو نامگذاری تروریستی اتحادیه اروپا در برابر سفارت انگلستان و فرانسه در ماههای ژانویه و فوریه 2009 در تهران.
عوامل اطلاعات ایران اکنون 10روز است با استفاده از بلندگوهای قوی و انواع و اقسام صحنه‌سازیهای مشترک با نیروهای عراقی در ورودی اشرف به دشنام و ناسزاگویی به ما و دیگر ساکنان اشرف با همان فرهنگ و کلمات و شعارهای نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران و بسیج ملایان در تهران مشغول هستند که با طبل و سنج و دیگر نمایشات سخیف برنامه‌ریزی شده همراه است.
امروز از ساعت 6 صبح همین نمایشات شروع شد، با این تفاوت که از طریق بلندگو اعلام کردند که قصد حمله و آمدن به داخل اشرف و استقرار در این جا را دارند. سرهنگ لطیف و افسران و افراد او به‌طور کامل با آنها همکاری می‌کنند و مزدوران شناخته شده اطلاعات ایران، از قبیل مصطفی محمدی را که از این پیشتر در سطح بین‌المللی توسط مقاومت ایران افشا شده‌اند، در ماشینهای شخصی خود جابجا می‌کنند. این فرد از سال 2003 تا کنون، 15 بار برای همین مأموریت به اشرف آمده است و نیروهای آمریکایی و مقامات کانادایی، یونامی، عفو بین‌الملل و کمیته‌های پارلمانی در کانادا، امریکا، اروپا و پارلمان اروپا، با جزییات درجریان این امر هستند.
بنابراین پیشاپیش برای ممانعت از توطئه‌های رژیم ایران در آستانه انتخابات عراق و تکرار حمله و کشتار ژوییه2009 به شما اطلاع می‌دهیم:
1ـ مطلقاً حاضر به ملاقات با عوامل رژیم ایران در هیچ شرایطی چه در خارج و چه در داخل اشرف نیستیم. زیرا همکاری همه جانبه نیروهای عراقی و ایجاد تسهیلات برای این افراد به روشنی نشان می‌دهد که ورود این افراد به داخل اشرف بخشی از یک توطئه بزرگتر برای سرکوب ماست که رژیم ایران در بحبوحه قیام مردم ایران به شدت به آن نیاز دارد.
2ـ وکلای ما خاطرنشان کردند از آن‌جا که هدف از وارد کردن این افراد به این‌جا فقط ایجاد نا امنی و بحران است، ملل‌متحد طبق قطعنامه 1803 شورای امنیت بایستی از دولت عراق خاتمه دادن بلادرنگ به این اقدامات ننگین را خواستار شود.
3ـ مقامات عراقی باید اعلام کنند که طبق قوانین و کنوانسیونهای بین‌المللی، حق ملاقات ساکنان اشرف با خانواده‌ها و وکلایشان را بدون هیچ‌گونه قید و شرط و محدودیت و بدون حضور طرف ثالث، به ویژه افراد و نیروهای عراقی به‌رسمیت می‌شناسند و هیچ مانعی برای آن ایجاد نخواهند کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0102cb0b-2088-480a-9f6d-404413ae4045"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات