آخوند جلاد پورمحمدی رئیس بازرسی نظام و وزیرقبلی اطلاعات آخوندی، دردفاع از اعدامها و ایجاد جو رعب دراستانه22بهمن گفت: کسی را که محارب با نظام است باید اعدام کرد و در این مسأله به خود تردید راه نمیدهیم چرا که جزو اصول عقلی و امنیتی است».
دژخیم پورمحمدی که از عاملان اصلی قتلعام زندانیان مجاهد و مبارز در سال 67 است در مورد سازماندهی خیزشها و درماندگی رژیم گفت: دشمنی، فتنهانگیزی و براندازیهای دشمنان از طریق شبکههای بیهویت و بیشناسنامه که سرنخهای آن نیز مشخص نیست، سازماندهی شده است که این موضوع جنگ نرم را پیچیدهتر میکند».
وی با اذعان به انزجار مردم از رژیم اضافه کرد: «مشروعیتزدایی از نظام، ناامیدکردن مردم و جوانان به آینده و ناکارآمدکردن و البته ناکارآمد نشان دادن نظام از راهبردهای دشمن برای عملیکردن این شیوه است.
دژخیم پورمحمدی که از عاملان اصلی قتلعام زندانیان مجاهد و مبارز در سال 67 است در مورد سازماندهی خیزشها و درماندگی رژیم گفت: دشمنی، فتنهانگیزی و براندازیهای دشمنان از طریق شبکههای بیهویت و بیشناسنامه که سرنخهای آن نیز مشخص نیست، سازماندهی شده است که این موضوع جنگ نرم را پیچیدهتر میکند».
وی با اذعان به انزجار مردم از رژیم اضافه کرد: «مشروعیتزدایی از نظام، ناامیدکردن مردم و جوانان به آینده و ناکارآمدکردن و البته ناکارآمد نشان دادن نظام از راهبردهای دشمن برای عملیکردن این شیوه است.