728 x 90

13 آبان,

فاکس نیوز : ایرانیان، خامنه‌ای را به زیرکشیده و لگدمال کردند

-

مردم عکس منحوس ولی فقیه ارتجاع را لگد مال میکنند- آرشیو
مردم عکس منحوس ولی فقیه ارتجاع را لگد مال میکنند- آرشیو
تلویزیون فاکس نیوز در مورد خیزش سراسری روز 13آبان گفت، تظاهر کنندگان به‌طور واقعی، کمترین اعتنایی برای رژیم ایران قائل نشدند، آنها پوسترهای ولی‌فقیه رژیم- خامنه‌ای را به زیرکشیده و لگد کردند.
گزارش فاکس نیوز در زیر آورده شده است:
تظاهر کنندگان مخالف رژیم ایران با نیروهای ضدشورش در تهران درگیر شدند. آنها صدای مخالفت خود را در سالروز تسخیر سفارت آمریکا بلندکردند… شاهدان گفتند، نیروی امنیتی رژیم ایران تظاهر کنندگان را با باتون مورد ضرب و جرح قرار داد و به میان جمعیت، گاز اشک‌آور شلیک نمود… . در تهران به‌طور واقعی صحنه‌ای از دو تظاهرات به چشم می‌خورد. یکی تظاهرات رسمی که از سوی رژیم ایران مورد حمایت قرار داشت و در مقابل سفارت قدیمی آمریکا در تهران برگزار شد. هزاران نفر از طریق اتوبوس به آن‌جا آورده شده بودند و لفاظیها و شعارهای ضدآمریکایی در آن‌جا وجود داشت اما در نقاط دیگر تهران نیروهای مخالف رژیم این روز را مغتنم شمردند و در تظاهرات ضددولتی به جنگ و گریز پرداختند.
از طریق نیروهای محلی‌مان به ما گفته شده است که نیروهای سپاه پاسداران، پلیس ضدشورش و نیروهای لباس شخصی به میان جمعیت میرفتند، گاز اشک‌آور شلیک شد، مردم مورد ضرب و جرح قرار گرفتند و گزارشاتی از شلیک نیز وجود داشت که نشان می‌داد خشم و کینه زیادی در میان مردم ایران وجود دارد.
تظاهر کنندگان به‌طور واقعی، کمتر احترامی برای مقامات رژیم قائل شدند، آنها پوسترهای ولی‌فقیه این رژیم، خامنه‌ای را به زیرکشیده و لگد کوب کردند. آنها هم‌چنین خطاب اوباما شعار دادند. اوباما اوباما تو یا با آنها هستی یا با ما.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0904ddd9-c668-4380-8553-275cffe2c929"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات