728 x 90

اعتصاب خشك گروگانها,گروگانهاي اشرف,

فراخوان حزب قوات لبنان و جنبش ملی آمریکاییهای لبنانی تبار برای آزادی 36گروگان مجاهد

-

گروگانهای ا شرف
گروگانهای ا شرف
حزب قوات لبنان و جنبش ملی آمریکاییهای لبنانی تبار، طی نامه‌های جداگانه‌یی به دبیرکل سازمان ملل متحد، خواستار مداخله وی برای نجات جان 36گروگان مجاهد خلق و تضمین حقوق ساکنان اشرف گردیدند.
در نامه حزب قوات لبنان و جنبش ملی آمریکاییهای لبنانی تبار خطاب به بان کی‌مون آمده است: ‎ نگاهداشتن 36گـروگان در زندان، برخلاف تمامی میثاقها و کنوانسیونهای بین‌المللی مربوط به حفاظت از پناهندگان می‌باشد چرا که ساکنان اشرف حفاظت شده بر اساس کنونسیون 4 ژنو بشمار می‌روند. ما ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه به افراد بی‌دفاع عمیقا نگران امنیت و سلامتی ساکنان اشرف هستیم به‌ویژه که وجود 1000زن مسلمان در اشرف نگرانی ما را مضاعف می‌کند. ساکنان اشرف بیش از 22سال است به‌عنوان پناهنده در عراق زندگی می‌کردند واین رفتار با هیچ یک از معیارهای انسانی وعربی اسلامی همخوانی ندارد وبا تمامی سنن عربی درتعارض می‌باشد.
ما شخصیتهای عربی و اسلامی و اعضای پارلمان از کشورهای مختلف عربی از شما انتظار داریم چه بدلیل شخصیت انسانی خودتان و چه بدلیل مسئولیت خطیری که بر عهده‌دارید به فوریت برای جلوگیری از یک کشتار مجددا اقدام کنید لذا از شما می‌خواهم به‌عنوان یک اقدام عاجل و حقوق‌بشری با استقرار یک تیم ناظر سازمان ملل در اشرف از بروز یک فاجعه انسانی مجدد جلوگیری کنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/233fc30d-00d7-44ab-a220-77042707c166"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات