728 x 90

تظاهرات گسترده مردم

شورای نگهبان ارتجاع صحت انتخابات قلابی را مورد تائید قرار داد - موضع‌گیری رهبر مقاومت

-

مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران
مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران
مسعود رجوی: باز هم ثابت شد که هرگونه تغییر و اصلاح در حاکمیت مطلقه آخوند سرابی بیش نیست. اتحاد و همبستگی ملی کلید پیروزیست. در این مرحله از شقه و فرسودگی دیکتاتوری نامشروع ولایت فقیه، هرکس که در ایران زمین خواهان ابطال انتخابات قلابی و برگزاری انتخابات آزاد است با ماست. آزادی، فریاد هر ایرانی است.

پس از موضع‌گیری وقیحانه شورای نگهبان ارتجاع، رهبر مقاومت با درود مجدد به شهدای به خون خفته خلق، به‌ویژه قهرمان شهید، کیانوش آسا، دانشجوی فوق لیسانس مهندسی شیمی در دانشگاه علم صنعت که پس از دستگیری در آستانه 30خرداد، مظلومانه در زیر ضربات و شکنجه درندگان و دژخیمان ولایت به‌شهادت رسید، اعلام کرد:
کاش ولی‌فقیه ارتجاع به‌ابطال شعبده‌یی که تمام دنیا به‌تقلب و عدم مشروعیت آن گواهی می‌دهند، تن می‌داد. اما باز هم ثابت شد که «چشم دوختن به‌هرگونه تغییر و تحول و اصلاح، حتی به‌اندازه یک دانه ارزن، در رژیمی که در قانون اساسی خود، حاکمیت مردم را رسماًًً با ولایت و حاکمیت مطلقه آخوند مرتجع قرون‌وسطایی جایگزین کرده است، سرابی بیش نیست».
دادن نشان درجه1 شقاوت به قاضی تیربارانهای خمینی در دهه60 در اوین که همان نشان اخص شریح قاضی است، گردهمایی خامنه‌ای با وحوش و دژخیمان قضاییه رژیم در روز 7تیر، زمینه‌سازی برای گریز از مسئولیت شهادت دومین ”ندا“ ی آزادی ملت ایران و انداختن آن به گردن مخالفان و اکنون هم تحت فشار قرار دادن خانواده کیانوش شهید در کرمانشاه تا بگویند او را هم «اوباش» کشته‌اند؛ تماماً زمینه‌سازی برای اعلام نتیجه نهایی انتخابات از سوی شورای نگهبان ارتجاع و آمادگی برای سرکوب قیام و معترضان به تقلب بوده است.
در عین حال روشن شد که ولی‌فقیه فرتوت و بی‌آبرو دیگر توان غلبه رایگان بر شقه و شکاف درونی را ندارد.
به‌رزمندگان آزادی در خیابانهای تهران و شهرهای میهنمان‌، به‌همه نیروهای انقلاب دموکراتیک مردم ایران و به همه جریانها و کسانی که خواهان ابطال انتخابات قلابی بودند، این ندای آسمانی را یادآوری می‌کنم که:
مبادا مرعوب قدرت‌نمایی و عربده‌کشی و فریفته دود و دم حق‌ستیزان و غاصبان حق حاکمیت مردم ایران شوید. این متاعی اندک است و آنان فرجامی جز جهنم خدا و جهنم خشم خلق ندارند.
لا یغرّنّک تقلّب الّذین کفروا فی‌البلاد متاع قلیل ثمّ مأواهم جهنّم … .
- مبادا از تنوره کشیدن دیو ولایت و شکلکها و ادا و اطوار گماشته‌اش مأیوس شوید.
- رژیم این بار ضعیفتر و پر شقه و شکافتر از آنست که بتواند قضایا را به‌سادگی جمع و جور کند.
- مقاومت دلیرانه و اشرف‌نشان را به‌هر قیمت ادامه بدهید. ام‌الفساد که همانا رژیم ولایت‌فقیه،غاصب و دزد بزرگ حاکمیت مردم ایران می‌باشد، اکنون به تله افتاده است.
- در جهان هیچ قدرت و نیرویی نیست که بتواند بر عزم و اراده ملی ایرانیان و بر فریاد و آرمان آزادی آنان غلبه کند.
- شوراها و هسته‌های مقاومت و قیام آزادیبخش برای ابطال انتخابات و برگزاری انتخابات آزاد تحت نظارت بین‌المللی را در همه جا تشکیل بدهید.
اصبروا وصابروا ورابطوا …
در این مسیر صبر و پایداری و آماده‌سازی پیشه کنید. اتحاد و همبستگی ملی که رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت از دو دهه پیش، همگان را به‌آن فراخوانده است کلید پیروزیست.
در این مقطع تاریخی و در این مرحله از شقه و فرسودگی دیکتاتوری نامشروع ولایت فقیه، هرکس که در ایران‌زمین خواهان ابطال انتخابات قلابی و برگزاری انتخابات آزاد است، با ماست. آزادی، فریاد هر ایرانی است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f9de2d42-b290-4b1f-8301-17aa1be9c6a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات