728 x 90

محاصره ساختمانهاي اشرف

حامیان مقاومت در اتاوا و واشینگتن، به اعترض علیه محاصره اشرف ادامه دادند

-

عکس ویژه
عکس ویژه
حامیان مقاومت در اتاوا و واشینگتن

به اعترض علیه محاصره اشرف ادامه دادند

تظاهرات ایرانیان آزاده در آمریکا۝

درادامه تظاهرات اعتراضی علیه محاصره اشرف و محدودیتهای دیکته شده از سوی رژیم آخوندی، صدو هفدهمین روز تظاهرات ایرانیان آزاده و خانواده‌های اشرفیان در مقابل کاخ سفید در واشینگتن و تظاهرات هموطنانمان در مقابل سفارت عراق در اتاوای کانادا برگزار شد. تظاهر کنندگان بر ایستادگی خود تا اجرای قطعنامه پارلمان اروپا درباره حقوق اشرفیان تأکید کردند.


در کانادا هواداران مجاهدین و خانواده‌ها و بستگان اشرفیان طی تظاهراتی در مقابل سفارت عراق در اتاوا دست به تظاهرات زدند. در این تظاهرات، هواداران مجاهدین به‌مناسبت 4خرداد سالروز شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران و دو تن از اعضای مرکزیت سازمان، یاد این سد شکنان تاریخ وگشایندگان راه جهاد را گرامی داشتند.


برنامه با پخش سرود ”چهارخرداد“ شروع شد. پس از آن، تظاهرکنندگان با سردادن شعارهایی به زبانهای انگلیسی و فارسی دولت عراق را به لغو محاصره اشرف و به‌رسمیت شناختن حقوق اشرفیان طبق قطعنامه پارلمان اروپا و کنوانسیونهای ژنو، فراخواندند.


یکی از هواداران مقاومت طی سخنانی گفت امروز باز هم در برابر سفارت عراق که رژیم می‌خواهد آن را پلی برای برقراری امپراطوری به اصطلاح اسلامی بنماید جمع شده‌ایم. این‌جاست که اشرف این دژ بی‌بدیل پایداری خاری است در گلوی این دینفروشان ضدبشر. اشرفیان قهرمان در همین چند سال گذشته این را اثبات کرده‌اند که پایداری و مقاومتشان جهانی را علیه این غارتگران و دینفروشان برمی‌انگیزد. ما هواداران سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و حامیان مقاومت سترگ ایران نیز هم دل و هم‌صدا با هم میهنانمان در داخل کشور و در گوشه گوشه جهان با جان و دل تا آخرین نفس دمی از تلاش در راستای حمایت از سرداران و قهرمانانمان دست بر نخواهیم کشید.


در بخش دیگری از تظاهرات اتاوا شهرام گلستانه مسئول کمیته دفاع از حقوق‌بشر در ایران طی سخنانی به روانهای پاک بنیانگداران سازمان مجاهدین خلق ایران، محمد حنیف نژاد، سعید محسن، علی‌اصغر بدیع زادگان و دو تن از یاران قهرمانشان محمود عسگری‌زاده و رسول مشکین فام که در سحرگاه 4خرداد 1351 به دست جلادان دیکتاتوری شاه خون سرخشان بر خاک ایران زمین جاری شد، درود فرستاد و گفت آن خونهای پاک پدید آورنده قهرمانان دلیری شد که شاه و شیخ را با فدا و صداقت به زانو در آورده‌اند و عصاره آن را در اشرف قهرمان شاهد هستیم.


در واشینگتن صدوهفدهمین روز تظاهرات ایرانیان آزاده در مقابل کاخ سفید که در حمایت ازقهرمانان اشرف و علیه محدودیتهای اعمال شده به دستور دیکتاتوری خونریز آخوندی برگزارگردید، حامیان مقاومت وخانواده و بستگان مجاهدان اشرف یاد بنیانگذاران مجاهدین محمد حنیف، سعید محسن و اصغر بدیع زادگان و دوتن از اعضای مرکزیت مجاهدین محمود عسکری‌زاده و رسول مشکین فام را گرامی داشتند.


در این تظاهرات رضا صباحی سخنانی ایراد کرد و از جمله گفت: امروز زنان و مردان مجاهد در ”اشرف“ ، میوه و شاخ و برگ همان درخت تناوری هستند که بنیانگذاران شهید سازمان، با خون خودشان آنرا آبیاری کردند. امروز ما در شرایطی سالروز شهادت آنها را گرامی می‌داریم که ”اشرف“ و حامیانش در داخل میهن و در سطح جهان، بعد از کارزاری گسترده و پرشکوه، پشت دشمن ضدبشر را به خاک ذلت مالیدند. همگی ما که افتخار شرکت در این تحصن در حمایت از اشرف را داشتیم، در این روز تاریخی، با ادای احترام به روانهای بنیانگذاران شهید سازمان، سوگند می‌خوریم که تا سرنگونی این رژیم پلید و تحقق آرمان شهیدان مقاومت، از هیچ تلاشی، فروگذار نکنیم و با سر لوحه قرار دادن رمز ماندگاری مجاهدین، یعنی ”فدا“ که واژه امروزی آن ”اشرفی“ است، به مسئولیت خود جامه عمل بپوشانیم.


دراین تظاهرات سرود 4خرداد به‌طور دستجمعی اجرا شد و به دنبال آن، تصاویر بنیانگذاران شهید مجاهدین توسط جمعیت گلباران گردید.

حامیان مقاومت با سردادن شعار‌هایی در حمایت از شیرزنان و کوهمردان شهر اشرف، به راهپیمایی در مقابل کاخ سفید پرداختند و بر تضمین حفوق اشرفیان طبق قوانین بین‌المللی و کنوانسیون چهارم ژنو تأکید کردند.


										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4fe0ddb-c2bc-43bd-b67c-f897a06dd9c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات