728 x 90

هادی عامری سرکرده سپاه 9بدر ادعا کرد، مجاهدین باید از خاک عراق اخراج شوند




هادی عامری سرکرده سپاه 9بدر پاسداران انقلاب اسلامی ایران در عراق در گفتگو با روزنامه الصباح چاپ بغداد در روز 28 آبان به نحو مضحکی ادعا کرد, سازمان مجاهدین خلق ایران یک سازمان تروریستی است و باید از خاک عراق اخراج شود. این سازمان نباید در خاک عراق بماند.
دژخیم هادی عامری که مجری بسیاری جنایتهای تروریستی رژیم آخوندی در عراق علیه مجاهدین در فاصله سال های 1370 تا 1382 میباشد. دو ماه پیش عینا همین مطلب را به یک سایت شناخته شده وزارت بدنام اطلاعات به نام هابیلیان گفته بود.
وزارت اطلاعات آخوندها همچنین در 24 اردیبهشت ماه گذشته در سایت رسمی خود ایران دیدبان , به نقل از ’هادیْ عامری’ خبر داد : سازمان تروریست مجاهدین خلق که در استان دیاله مستقر است در اعمال و جرایم تروریستی این استان دست دارد و اعضای سازمان تروریستی القاعده را آموزش میدهد.
-هادیِ عامری , نام ایرانی سرکرده سپاه 9بدر هادی فرحان عبدالله العامری است که بدستور سپاه قدس آخوندها همراه با عبدالعزیز حکیم و وزیر کشور قبلی عراق , مسئولیت ربودن مجاهدان خلق حسین پویان و محمدعلی زاهدی وبردن آنها به وزارت کشور عراق را بر عهده دارد . مجاهدین علیه آمران و عاملان این جنایت ضدانسانی , به دادگاه های بین المللی اعلام جرم کرده اند .هادیِ عامری در دانشگاه سپاه پاسداران آموزش گرفته واز جمله حقوق بگیران رژیم ایران با شماره حساب بانکی 3014 و کدحقوق 38,29,597 میباشد.دستمزداو 2ملیون و 601 هزار و 783 ریال در ماه است که معادل حقوق یک سر تیپ سپاه پاسداران میباشد.
نشریه سپاه پاسداران به نام صبح صادق در شماره 287خودبه تاریخ2بهمن 1385 به نقل از پاسداررحیم صفوی به تشکیل سپاه 9بدر از سوی سپاه پاسداران رژیم آخوندی اذعان نمود.پاسدار رحیم صفوی گفت:بنیانگذاری و تشکیل تیپ بدر که بعدا به لشکر و سپاه بدر تبدیل شدتوسط پاسداری به نام اسماعیلی دقایقی صورت گرفت که سرانجام در جنگ ایران وعراق کشته شد.
پاسدار محسن رضایی ,سرکرده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, در همین شماره ارگان پاسداران خاطر نشان کردکه اسماعیل دقایقی,ابتدا گردان های شهیدصدر,سپس تیپ بدررا تشکیل دادو روزنهم ماه مبارک رمضان پیشنهادکردکه نام تیپ ,9بدر باشد .
رژیم آخوندی دستورا ت خودمبنی بر ربودن و قصاص و اخراج مجاهدین از عراق را تا کنون از طریق عبدالعزیز حکیم و هادی عامری دیکته کرده است
سخنگوی دفتر اروپایی مجاهدین در اسلو به سرکرده 9بدر به عنوان دُم و دنبالچه نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران رژیم آخوندی در عراق هشدار دادبلادرنگ خاک عراق را ترک و به نزد سرشبکه های خود در قم و تهران بشتابد!
سخنگوی مجاهدین خاطر نشان کرد, سپاه 9بدر پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نیز مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق در جریان جنگ ایران و عراق توسط رژیم خمینی تشکیل شدند.
خبرگزاری فرانسه طی تفسیری در اردیبهشت گذشته به نقل از ژوست هیلترمن تحلیلگر مسائل عراق در’ گروه بین‌المللی بحران گزارش داد: مجلس اعلا با وجودی که بزرگترین حزب شیعه محسوب می شود، همواره نامحبوب بوده و به خاطر گذشته اش، هیچگاه از حمایت مردمی چندانی برخوردار نبوده است. این حزب که توسط سازمان های اطلاعاتی رژیم ایران در سال های 1980 میلادی تأسیس شد ، به دلیل گذشته ای که داشته هیچگاه از حمایت و محبوبیت زیادبرخوردار نبوده است. وی می افزاید, این مجلس توسط نیروهای اطلاعات جمهوری اسلامی در دهه1980 تاسیس شد.
هیلترمن خاطر نشان کرد، با توجه به این که مجلس اعلا به وضوح نگرش فرقه یی دارد، تصور نمی کنم بتواند به طور موثر روند مصالحه را به پیش ببرد .آنها شاید نام خود را تغییر داده باشند، اما فلسفه سیاسی و ایدئولوژی خود را تغییر نداده اند
لگو کوتاه
نوشته روزنامه کیهان رژیم آخوندی به تاریخ 26آبان 1361 , مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق بدستور خمینی در تهران در بحبوحه جنگ ایران و عراق تشکیل شدو خامنه ای شخصا مامور تنظیم اساسنامه این جماعت بود. .
آخوندحکیم در همان روز درروزنامه کیهان اعلام کرد: مردم عراق نظامی جز جمهوری اسلامی انتخاب نه خواهندکرد.
دوهفته قبل از آن نیز وی در صفحه چهارم روزنامه کیهان به تاریخ سه شنبه 11آبان 1361 تصریح کرده بود:علمای عراق به رهبریت امام خمینی ایمان دارند.
رئیس بعدی این مجلس آخوندهاشمی بودکه بعدا با نام شاهرودی رئیس قوه قضاییه رژیم ایران شدودرسال1379 در پاسخ به نمایندگان مجلس رژیم آخوندی که تابعیت اورا به زیر علامت سوا ل بردند,گفت که یک ایرانی است که قبلا بنا به مصلحت و به دستور خمینی خودرا عراقی و سخنگوی مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق جا میزده است!
روزنامه رسالت آخوندی به تاریخ 11مهر1366 مصاحبه ای از همین آخوندهاشمی که اکنون خودرا آیت الله شاهرودی معرفی میکندمنتشر نمودکه در آن میگفت پیام ما برای مردم عراق اطاعت محض از رهبری امام خمینی است واینکه کاملا تسلیم نظرات مبارک باشند.
بیعت آخوندحکیم نیزبا خامنه ای به عنوان ولی امر مسلمین جهان در مطبوعات رژیم اعلام شدوروزنامه بدرارگان این جماعت به تاریخ 20ژوئن199930خرداد1378 به نقل از حکیم موکدا اعلام کرد مجلس اعلا,قانون آن ,و اساسنامه آن زیر نظر ولی فقیه شخصا و بانظر امام امت ریخته شده است .
دربنداول بیانیه تاسیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق ,خط مشی آن جهادعلیه امپریالیسم تا برپایی حکومت اسلامی در عراق اعلام شده است.
در پی لیست گذاری نیروی تروریستی قدس و سپاه پاسداران آخوندها توسط وزرای خارجه و خزانه داری آمریکا که برطبق فرمان ریاست جمهوری ایالات متحده صورت گرفت جریانهای سیاسی در عراق, خواهان اخراج عوامل پاسداران از این کشور شدند.
هیات شیعه جعفری در عراق در اطلاعیه ای به همین مناسبت اعلام کرد : همانگونه که ما وهمه جهان میدانند پاسداران انقلاب ایران سرچشمه نیروهای شیطانی ازجمله مجلس اعلا ......و مزدوران رژیم ایران درعراق بوده و باعث گسترش تروریسم و بنیادگرایی درلبنان وفلسلطین وافغانستان وسایر کشورها و وسیله جنگ برضد جامعه بین المللی میباشند .
همچنین تجمع حقوقدانان مستقل عراق در فراخوان خود خواهان پاکسازی دولت و خاک عراق از کلیه تروریست های وابسته به سپاه و نیروی قدس رژیم ایران گردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01f3aa13-c2f1-4d31-b5b3-9527108376b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات