728 x 90

طرحهای سرکوبگرانه و دستگیریهای جمعی در تهران، واکنش هراس‌آلود رژیم به قیام مردم ایران

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
پاسدار جنایتکار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز دوم بهمن از یک طرح سرکوبگرانه به نام «طرح آرامش و امنیت شبانه تهران» خبر داد و گفت: صدها نفر از مأموران پلیس تخصصی و یگانهای عملیاتی در این طرح حضور دارند.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس راهور و یگان‌ امداد در این طرح مشارکت خواهند داشت. پیش از این نیز سرکرده سپاه پاسداران از راه‌اندازی گشتهای محله محور بسیج خبر داده بود.

به دنبال آن، رسانه‌های رژیم در روز ۳بهمن از بازداشت ۱۲۰تن زیر عنوان «اراذل و اوباش» در تهران خبر دادند و به‌نقل از فرمانده انتظامی تهران نوشتند: این طرح‌ها هر شب انجام می‌شود و امشب رسانه‌یی شده است.

این طرح و انتشار خبرها و تصاویر این اقدامهای سرکوبگرانه، نشانگر هراس نظام در‌هم‌شکسته ولایت فقیه از تداوم اعتراضات و خیزشهای شجاعانه مردم ایران است که زمین را در زیر پای این رژیم سفاک به لرزه در آورده‌اند. پاسدار غضنفری از سرکردگان سپاه پاسداران «اغتشاشات و ساختارشکنی حوادث اخیر را از جهت پراکندگی و ویژگی‌های موجود در آن، در طول تاریخ ایران بی‌سابقه» خواند (خبرگزاری فارس-۳۰دی).
یکی دیگر از ایادی رژیم وحشت‌زده از استمرار قیام گفت: «روزها و سال‌های دشواری پیش رو داریم. ماجرا تمام نشده و اعتراضات علایم بیماری جدی است. ایران... بیمار است. بیماری فراگیری که به سراسر وجود آن سرایت کرده است... فساد گسترده و سازمان‌یافته مبتنی بر رانت‌ها، تقسیم غنایم، پست‌ها، مقامات و... اگر به جای مدیریت حل بحران، به مدیریت گذار از بحران پرداخته شود، تهدیدات امروز، فردا به سونامی تبدیل می‌شود که دیگر نه از تاک و نه از تاک‌نشان، آثاری باقی نمی‌ماند» (سایت حکومتی دیپلوماسی ایرانی-۳۰دی).

تردیدی نیست که این طرحهای سرکوبگرانه دردی از رژیم درمان نخواهند کرد. چرا که بزرگترین سارق تاریخ ایران و عامل اصلی کشتار و ناامنی و هتک حرمت نوامیس مردم در ایران و منطقه، فاشیسم دینی حاکم بر ایران و شخص خامنه‌ای است.

عزم جزم جوانان برومند ایران برای ریشه‌کن ساختن این نظام فاسد و سرکوبگر، امنیت و آرامش را به تهران و شهرهای سراسر کشور و صلح و آرامش را به منطقه باز خواهد گرداند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۵بهمن ۱۳۹۶ (۲۵ژانویه ۲۰۱۸)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71cbeb77-4850-4ce8-af38-d9c9a1cbdc8e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات