728 x 90

کرمانشاه:‌ تظاهرات با شعارهای مرگ بر دیکتاتور و «نان؛ کار؛ آزادی»

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
مردم کرمانشاه در همبستگی با قیام مردم مشهد و تظاهرات «نه به گرانی» از صبح جمعه ۸دی به خیابانها ریخته و شعارهای مرگ بر دیکتاتور؛ نترسید نترسید ما همه با هم هستیم؛ مرگ بر روحانی؛ زندانی سیاسی آزاد باید گردد؛ سر می‌دهند. جمعیت روبه افزایش است. این در حالی است که انواع نیروهای سرکوبگر و یگان ضدشورش نیروی انتظامی به‌طور فشرده در سطح شهر مستقر هستند. یگان ویژه با ماشین آبپاش درصدد پراکنده ساختن مردم است. اما مردم صحنه را ترک نکرده و با شعار «بیشرف؛ بیشرف» با آنها مقابله می‌کنند. آنها در مسیر راهپیمایی هم‌چنین شعارهای «ملت گدایی می‌کند؛ آقا خدایی می‌کند». «نه غزه؛ نه لبنان؛ جانم فدای ایران» ؛ «نان؛ کار؛ آزادی» ؛ «نه به گرانی» سر دادند.

در مشهد؛ رژیم در هراس از تظاهرات مجدد؛ نیروهای ضدشورش و سپاه را با تجهیزات کامل در خیابانها و میدانهای شهر به‌طور فشرده چیده است. آنها سوار بر موتور و خودرو هستند و ماشینهای آبپاش در نقاط مختلف شهر مستقر شده است.

در تهران و کرمان و تبریز نیروهای سرکوبگر ضدشورش و موتورسواران برای جلوگیری از شکل‌گیری هرگونه حرکت اعتراضی در میدانها و چهار راههای اصلی شهر مستقر شده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸دی ۱۳۹۶ (۲۹دسامبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e416c23e-5a4d-4a30-9fc7-bfb176982dae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات