728 x 90

آماده باش نیروهای نظامی و امنیتی در وحشت از ادامه قیام مشهد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
رژیم آخوندی در وحشت از ادامه قیام مردم مشهد به همه نیروهای نظامی پیامکی ارسال کرده که در آن نوشته‌اند آماده‌باش کلیه نیروهای نظامی و امنیتی کشور: «آنی و اضطراری – وضعیت قرمز- همه نیروها با لباس نظامی الآن در حوزه حضور یابند»!

صحنه‌های قیام ۷دی مشهد نشانگر اوج انزجار مردمی بود که تمامی هستی خود را در این نظام سرکوبگر و فاسد از دست داده‌اند. در یکی از صحنه‌ها مردم با دیدن یک آخوند یکصدا فریاد می‌زنند: «آخوندها حیا کنید، مملکت را رها کنید».

در صحنه‌یی دیگر کارگر محروم به جان آمده‌یی فریاد می‌زند: «۲۷سال کار کردم اخراجم کرد آقای روحانی، با برجی یک تومان (ماهی یک میلیون تومان معادل ۲۳۰دلار)، هفت تا بچه دارم، ۲۷سال با زحمت کار کردم اخراجم کردند. مردم یک صدا شعار می‌دهند: مرگ بر گرانی.

جوانی می‌گوید از بیکاری از بی‌پولی خسته‌ام. و مردم در حمایت از او شعار می‌دهند «ما با تو هستیم».

در صحنه‌یی دیگر مردم جوان مجروحی را بر دوش گرفته و شعار می‌دهند «سوریه را رها کن فکری به‌حال ما کن».

در شاهرود نیز مردم شعار می‌دادند: «شاهرودیها می‌میرند، ذلت نمی‌پذیرند»، «اسلام را پله کردند، مردم را ذله کردند».

علاوه بر مشهد، مردم بسیاری از شهرهای سراسر کشور از جمله تهران، رشت، ساری، قم، تبریز، ارومیه، کرمانشاه، همدان، خرم‌آباد و قوچان.. در همبستگی با مردم مشهد و در اعتراض به ظلم، ستم گرانی و بیعدالتی نظام برای روز جمعه ۸دیماه فراخوان به تظاهرات داده‌اند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۷دی ۱۳۹۶ (۲۸دسامبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf6ae8c5-94fc-4ba6-943f-3866f49fda28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات