728 x 90

فقر در ایران,

گزارشی از فاجعه فروش کلیه در استان کرمانشاه به‌دلیل گسترش فقر و بیکاری

-

کلیه فروشی راه نجات از جهنم فقری که آخوندها به جوانان ایران تحمیل کرده اند
کلیه فروشی راه نجات از جهنم فقری که آخوندها به جوانان ایران تحمیل کرده اند
یک رسانه حکومتی اعتراف کرد در حاکمیت رژیم آخوندی، استان زلزله‌زده کرمانشاه بالاترین آمار فروش کلیه به‌دلیل فقر سیاه و بیکاری حاکم بر این منطقه را داراست. گزارشی در این باره:
یک رسانه حکومتی زیر عنوان کرمانشاه بالاترین آمار فروش کلیه را دارد! می‌نویسد:‌ در چند روز گذشته اسم کرمانشاه در خبرها با زلزله گره‌خورده بود اما به نظر می‌رسد شهرهای این استان با مشکلات بسیار دیگری هم دست‌وپنجه نرم می‌کنند که ربطی به اتفاقات ناگهانی ندارد. سال گذشته کرمانشاه اولین رتبه بیکاری را در کشور به دست آورد.

این رسانه رژیم با اشاره به سایر آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه که نسبت به سایر استانها رتبه بالاتری دارند، می‌نویسد: رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه از رتبه اول این استان در زمینه فروش کلیه خبر می‌دهد و می‌گوید: « شهرهای ما هنوز حالت جنگ‌زدگی دارند، نه کارخانه بزرگی اینجا هست و نه کسب‌ و کار رونق خاصی دارد. همه اینها باعث می‌شود که بیکاری و فقر زیاد باشد، برای همین برخی از مردم کرمانشاه حاضر می‌شوند تکه‌ای از بدنشان را بفروشند تا کاری راه بیندازند یا گره‌ای از زندگی‌شان باز کنند.» فروش کلیه یک معضل و آسیب اجتماعی محسوب می‌شود.

این رسانه رژیم به‌نقل از رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه با اشاره به قیمت 18میلیون تومانی فروش کلیه می‌افزاید:‌ نیازمندان به کلیه هم که اغلب مردم فقیری هستند توانایی خرید ندارند. به همین دلیل صف طولانی برای دریافت کلیه اهدایی در سالنهای دیالیز استان وجود دارد، یعنی در استان ما، هم کسانی که می‌خواهند کلیه‌شان را واگذار کنند گرفتار هستند و هم دریافت‌کننده‌ها. به همین دلیل هم بسیاری از اهداکننده‌ها به شهرهای دیگر می‌روند و می‌توان کرمانشاه را صادر‌کننده کلیه به شهرهای دیگر دانست.»

این کارگزار حکومتی از ورود زنان به بازار فروش کلیه خبر می‌دهد و می‌گوید: «در گذشته فقط مردان بودند که برای فروش کلیه اعلام آمادگی می‌کردند اما الآن وضعیت طوری شده که زنان جوان 20 تا 35ساله برای واگذاری کلیه‌شان به انجمن مراجعه می‌کنند. «ما با مواردی از زنان مواجهیم که به 5میلیون تومان نیاز دارند و دستشان از هرجایی کوتاه است و می‌خواهند کلیه‌شان را بفروشند.

این وضعیت فاجعه‌بار در میان هموطنان محروم در استان کرمانشاه در حالی است که رژیم آخوندی سالانه بین 15 تا 20میلیارد دلار سالانه به دولت بشار اسد کمک کرده است. و طی سی سال گذشته سالانه یک میلیارد دلار به مزدوران حزب‌الشیطان کمک کرده است.

به این ترتیب در حالی‌که مردم محروم ایران برای گذران زندگی به فروش اعضای بدن خود رو آورده‌اند، رژیم ضدایرانی حاکم بر میهن، سالانه، معادل بودجه 150سال یک استان ایران هم‌چون کرمانشاه را صرف بر سرپا نگه‌داشتن دیکتاتور سوریه و کشتار مردم این کشور کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4b8eb41-eb02-4c51-9fe1-f01cc2c46188"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات