728 x 90

نگرانی حکومت آخوندی از عواقب افشاگری نیکی هیلی درباره موشکهای ارسالی به یمن

افشاگری نیکی هیلی
افشاگری نیکی هیلی
در ادامه واکنشهای ترسان حکومت آخوندی از افشای مستند نقش حکومت آخوندی در موشک‌پرانی به ریاض، توسط نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل و فراخوانهای اروپایی علیه برنامه موشکی رژیم، آخوند صادق لاریجانی، رئیس قضاییه خامنه‌ای گفت:
آملی لاریجانی: بهتر است آمریکایی‌ها دست از این ایذاهای بی‌پایه و بی‌اساس بردارند، با این فشارها نمی‌توانند جمهوری اسلامی ایران را به پای مذاکره برای کارهای موشکی و دفاعی‌اش بکشانند. جمهوری اسلامی در بحث دفاعی با هیچکس مذاکره نخواهد کرد. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۷آذر 96)

پاسدار کاظمی قمی عضو نیروی تروریستی قدس و سفیر سابق رژیم در عراق نیز با نگرانی از عواقب افشاگری نیکی هیلی درباره موشکهای ارسالی به یمن گفت:
کاظمی قمی - تلویزیون افق (رژیم) ۲۵آذر ۹۶: آمریکاییها در این نمایش به‌دنبال تحریمهای جدید هستن برای جمهوری اسلامی ایران، این آمریکاییها در موضوع موشکی و در موضوع نفوذ و بازیگری منطقه‌یی جمهوری اسلامی ایران دست بردار نیستند اگر ‌چه من این رو به صراحت عرض کنم مشکل آمریکاییها با ایران موشک نیست، نفوذ منطقه‌یی نیست، کلیت جمهوری اسلامی هست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3dcc5bb3-65a3-4a0d-8f18-0c3f4c0ca516"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات