728 x 90

معاون آخوند روحانی: هر خانه ۳بیکار دارد؛ برای ایجاد شغل باید سوخت را گران کنیم

محمد باقر نوبخت
محمد باقر نوبخت
معاون آخوند روحانی برای توجیه افزایش قیمت و گرانی حامل‌های انرژی بیکاری جوانان را بهانه کرد و گفت: هر خانه ۳بیکار دارد؛ برای ایجاد شغل باید سوخت را گران کنیم.

وی به بیماری مزمن اقتصادی در حاکمیت آخوندی اعتراف کرد و گفت:‌ قبول دارم بیماری مزمن اقتصادی در کشور وجود دارد که نمی‌توان آن را با دارو درمان کرد بلکه باید دست به جراحی بزرگی زد.

نوبخت به ورشکستگی رژیم اشاره کرد و گفت:‌ یکهزار و 194هزار میلیارد تومان در کشور هزینه خواهد شد که ما فقط می‌توانیم 368هزار میلیارد تومان از خزانه دولت برداشت کنیم.

وی به دزدی از صندوق توسعه نیز اشاره کرد و گفت:‌ با این کسری بودجه مجبور شدیم 20هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استفاده کنیم.

معاون روحانی چشم‌انداز افزایش قیمت بنزین و گازوییل را مشخص کرد و گفت:‌ قیمت فوب خلیج‌فارس که مبنای قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی در کشور است حدود 2200تومان است که با قیمت کنونی بنزین 1200 تومان ارزان‌تر است و حتی قیمت بنزین و گازوییل در ایران بسیار ارزان تر از افغانستان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9fe908a7-f141-4abb-b81e-245fe09af749"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات