728 x 90

روحانی به دستبوسی تروریستها افتخار و از جنگ‌افروزی در منطقه حمایت می‌کند

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
آخوند روحانی رئیس‌جمهور فاشیسم دینی حاکم بر ایران روز یکشنبه ۱۹آذر (۱۰دسامبر) در مجلس رژیم، به نحو مشمئز کننده‌یی به مجیزگویی از پاسداران و شبه‌نظامیان جنایتکار در کشورهای منطقه پرداخت و در یک وارونه‌گویی مضحک آنها را عامل امنیت در منطقه توصیف کرد. وی گفت: من «دست رزمندگان اسلام و رزمندگان مقاومت را می‌بوسم... . سوریه را امن کردند. لبنان را امن کردند. انشاالله در آینده یمن امن خواهد شد. تمام تلاش بر این است که منطقه امن بشود... امروز روزی است که باید در این منطقه از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی فعال شویم».

رژیم آخوندی در حالی از امنیت در منطقه صحبت می‌کند که مقامات رژیم وقیحانه مسئولیت قتل رئیس‌جمهور سابق یمن را به‌عهده می‌گیرند. روحانی ضمن استقبال از این جنایت گفت: «یمن از دست تجاوزکاران رها خواهد شد». پاسدار-سرلشکر محمدعلی جعفری، سرکرده کل سپاه پاسداران کشته شدن رئیس‌جمهور سابق یمن را تبریک گفت و آن را متوقف کردن توطئه علیه حوثی‌ها توصیف نمود. علی اکبر ولایتی، مشاور خامنه‌ای گفت:‌ «عبدالله صالح به سزای عملش رسید». آخوند علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رژیم و امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد گفت: «علی عبدالله صالح بعد از یک عمر جنایت به سزای نابکاری خودش رسید، کشته شد و هلاک گردید و این پیروزی بزرگی برای ما بود». روزنامه وطن امروز متعلق به خامنه‌ای نوشت: «قدرت به نفع انصار الله یکپارچه شد» و به این ترتیب «گروه‌های مقاومت [شبه‌نظامیان وابسته به رژیم] اتاق کنترل و فرمان واحد، راهبرد و الگوی عمل یکپارچه در منطقه پیدا کرده است، اکنون مأموریتهای فرامرزی برای خود قائل است... و توانسته میان قدرت موشکی و منطقه‌یی خود تلفیق مناسبی شکل دهد».

همزمان در چهارمین گزارش دبیرکل سازمان ملل در رابطه با اجرای تحریمهای سازمان ملل علیه رژیم آخوندی که روز یکشنبه ۱۹آذر منتشر شد، آمده است: دو موشکی که در اوایل مردادماه و اواسط آبان امسال به سمت مکه و فرودگاه شهر ریاض شلیک شده دارای مارک «صنایع شهید باقری» رژیم ایران بوده که در فهرست تحریمهای سازمان ملل قرار دارد.

این حقایق نشان‌دهنده آن است که رژیم آخوندی با همه جناحهایش تا خرخره در صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در تمامی کشورهای منطقه درگیر هستند. آنچه که روحانی «امنیت» در منطقه می‌نامد همان حاکمیت کشتار و جنایت و ترور ولایت‌فقیه در این کشورهاست که تاکنون میلیونها کشته و زخمی از مردم بی‌دفاع بر جای گذاشته است. البته این رژیم قبل از آن دشمن تمامی مردم ایران است. از این‌رو مردم و مقاومت ایران عزم جزم کرده‌اند که این رژیم قرون‌وسطایی را سرنگون کرده و دموکراسی و حاکمیت مردم را جایگزین کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۹آذر ۱۳۹۶ (۱۰دسامبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a024919-01f3-4865-a11e-f0aa7de278db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات