728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران نیروگاه برق آبی ”سی سخت“

نیروگاه برق آبی ”سی سخت“
نیروگاه برق آبی ”سی سخت“
جمعی از کارگران نیروگاه برق آبی ”سی سخت“ روز شنبه 11آذر 96 در اعتراض به پرداخت نشدن ماهها حقوق خود در مقابل استانداری رژیم در یاسوج تجمع کردند.

این کارگران که بیش از 10سال است که در این نیروگاه مشغول به‌کار هستند درباره این تجمع اعتراضی گفتند: مدت 10سال است که در این نیروگاهها مشغول به کار هستیم و در این مدت هر 6یا 7ماهی یکبار حقوق دریافت می‌کنیم و باید برای دریافت همین مبلغ، اعتراض و اعتصاب کنیم تا آن را پرداخت کنند.

یکی دیگر از کارگران معترض با تأیید سخنان کارگران اضافه کرد: حقوق کارگران نیروگاه برق‌ آبی سی‌سخت در ماه یک میلیون تومان است در حالی که اکثر پرسنل مهندس، تحصیلکرده و تکنسین هستند و این مقدار حقوق جوابگوی وضعیت معیشتی آنها نیست، بعد از چند ماه که حقوق ما پرداخت می‌شود، حقوق‌های بعدی می‌رود برای چند ماه آینده و باز روز از نو و روزی از نو. همان مقداری حقوقی که بعد از چند ماه به ما می‌دهند صرف قسط و اجاره خانه و بدهکاریها می‌شود.

کارگر دیگری در ادامه سخنان همکارانشان گفت: ”بیایید و وضعیت بچه‌های ما را در این فصل سرد ببینید، هیچ پولی نداریم که برای آنها لباس زمستانی بخریم و اگر بتوانیم نان خوردنشان را از دیگران قرض کنیم از تأمین پوشاک و لباس آنها با این وضعیت عاجزیم“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c7664b5-1bb9-4425-acc8-d1c50cff8fd3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات