728 x 90

سانسور در ایران,

تلاشهای شکست خورده رژیم برای مسدود کردن کانال تلگرام مجاهدین

-

کانال تلگرام سازمان مجاهدین خلق
کانال تلگرام سازمان مجاهدین خلق
در حالیکه بحران حکومت آخوندی به‌خاطر حمایتهای جوانان از مجاهدین به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی بالا گرفته است، وزیر ارتباطات رژیم، اعتراف کرد در دوره نمایش انتخابات تلاش کرده که کانالهای مربوط به مجاهدین را در تلگرام مسدود کند، ولی تلگرام از بستن کانالهای سیاسی خودداری کرده است.

خبرگزاری حکومتی ایلنا نوشت: واعظی در پاسخ به این‌که مجری فیلترینگ هشت هزار کانالی که گفته می‌شود (مجاهدین) در آنها فعالیت دارند کجاست، گفت: ما ۱۳۷هزار کانال را بستیم و مسائل مرتبط با این ۸هزار کانال اصلاً درست نیست؛ لیست این هشت هزار گروه برای ما نیامده است. ... در انتخابات به ما گفته بودند برخی کانالهایی که به نوعی طرفداری از یک گروه را می‌کردند، ببندید. اما مدیران تلگرام کانالهای سیاسی را نمی‌بندند.

وزیر ارتباطات رژیم درباره شکست در کنترل شبکه‌های اجتماعی گفت: وی‌چت را که چینی بود بستیم، ظرف 24ساعت 3و نیم میلیون نفر به واتس‌آپ آمریکایی منتقل شدند و در واقع از چاله به چاه افتادیم.

 

برای دريافت آخرين اخبار و تحليلهای روز به کانال تلگرام مجاهدين بپيونديد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4a4e807-ae06-481e-a00c-a66a6f54b0d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات