728 x 90

حمله نماینده خامنه‌ای در مشهد به آخوند روحانی به‌خاطر شکست برجام

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی
آخوند علم الهدی، نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، ضمن حمله به آخوند روحانی به‌خاطر شکست برجام، به او در مورد پذیرش توافق دیگری که آن را برجام اروپایی توصیف می‌کرد، هشدار داد و سردرگمی و مخاصمات درونی رژیم در گرداب بحرانها را به نمایش گذاشت.

آخوند علم الهدی:
مقام معظم رهبری فرمودند نرمش قهرمانانه. خوب این نرمش قهرمانانه است. متأسفانه به عکس برخورد شد. آن‌روزی که ما داد می‌زدیم در همین تریبون به تمام مواد و حرفها و اصول مذاکرات اعتراض می‌کردیم به ما می‌گفتند ترسو، به ما می‌گفتند بزدل. به ما می‌گفتن زبون، به ما می‌گفتن دغدغه‌دار وسواسی، الآن خود شما دارید می‌گین که شرق آسیا دیوانه است که اگر با آمریکا مذاکره کند.

امروز دیوانه را خودتان تعیین می‌کنید کیه. آن‌روز که ما می‌گفتیم، شدیم بزدل، شدیم ترسو...

اشتباه کردید، خوب عزیزان من دیگه امروز این اشتباه را در مذاکره با اروپا ادامه ندید. امروز برجام اروپایی را جایگزین برجام آمریکایی نکنید. از قدیم گفتن آقا سگ زرد برادر شغاله. اروپا و آمریکا یکی هستند.

باز برجام آمریکایی را به برجام اروپایی مبدل نکنید.
آب سنگین اراک را سیمان و بتون ریختید. سانتریفیوژها را هزار در هزار مثل آهن پاره از دستگاهها کندید و به زباله‌دان ریختید. خوب اشتباه کردید دیگه...

تا این اشتباه را بعضی‌ها بفهمند در داخل ما و بدانند دیگه حالا اشتباه دوم برجام اروپایی را جای برجام آمریکایی ننشانید. بابا این ملت دیگه تجربه کردند، دو سال این برجام را و این برخورد را دیدند و این اروپایی‌ها همین الآن به ما خیانت میکنن. همین الآن اینها رفتند پشت آمریکا ایستادند و میگن بیایید درباره موشکهاتون با ما مذاکره کنید. همین الآن دم از قدرت دفاعی ما میزنن.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/405a6d57-033f-4433-990f-086499f7f019"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات