728 x 90

اظهارات هیستریک روحانی علیه مجاهدین، دفاع از جنگ‌افروزی و تروریسم و تأکید بر انباشت موشکهای بالستیک

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
آخوند روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع در سخنرانی خود در مجلس ارتجاع در روز ۷ آبان، خشم و وحشت خود از مجاهدین و مقاومت ایران را به نمایش گذاشت و از سوی دیگر بر ادامه دخالتهای جنایتکارانه در کشورهای منطقه و برنامه تولید موشکهای بالستیک و ذخیره کردن آنها تأکید کرد.

وی گفت: ”ما موشک را ساختیم، می‌سازیم، خواهیم ساخت... هر سلاحی از هر نوعی نیاز داشته باشیم در ساختن اون، در تولید اون، در انبار کردن اون و در زمان لازم برای دفاع خودمان از استفاده از اون تردید نخواهیم کرد“.

روحانی با وقاحت و دریدگی مدعی شد آمریکا ”امنیت سوریه“ و ”امنیت لبنان“ و ”امنیت عراق“ و ”ثبات و امنیت افغانستان“ را بهم زده و می‌خواست ”عراق را تجزیه کند“ اما این رژیم آخوندی بود که ”به کمک مردم عراق رفته، به کمک مردم سوریه رفته“ و نگذاشت ”تمامیت ارضی عراق خدشه‌دار بشود“.

علاوه بر دولت آمریکا، رهبران فرانسه، آلمان و انگلستان در هفته‌های گذشته بارها تأکید کرده‌اند که برنامه موشکی و دخالتهای رژیم ایران در منطقه موضوع نگرانی جدی است و باید در هماهنگی با آمریکا با آن مقابله شود.

اظهارات روحانی در حالیست که هر روز جزییات بیشتری از روابط آخوندها با القاعده و داعش و طالبان و کمکهای مالی و لجستیکی رژیم به آنها برملا می‌شود. ایجاد و تقویت جریانهای تروریستی چه با باندرول سنی و چه باندرول شیعه توسط رژیم آخوندی و مشارکت مستقیم در کشتار مردم سوریه و عراق و یمن... . هیچ تردیدی باقی نگذاشته است که این رژیم عامل اصلی بحران و جنگی است که از سالها پیش منطقه را فراگرفته است.

روحانی که نمی‌توانست سرخوردگی و خشم خود را از استقبال مردمی از مجاهدین و مقاومت ایران پنهان کند به‌نحو مسخره‌ای مدعی شد که رژیم آخوندی مجاهدین را از کشور بیرون رانده و آمریکا به آنها پناه داده است. روز ۴آبان یک ”مقام امنیتی“ رژیم مجاهدین را عامل ”ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در هفته آینده به‌مناسبت بزرگداشت“ کوروش معرفی کرد و گفت مجاهدین با ”به راه‌انداختن تجمع اعتراضی علیه مفاسد و مشکلات اقتصادی در کشور“ آن را ”با طرح شعارهایی علیه نظام“ به انحراف می‌کشانند.

روحانی در ۲۰ و ۲۲مهر همزمان با اعلام سیاست جدید آمریکا خامنه‌ای را «حلقه اتصال دین و سیاست» خواند که «فرامین» او «مطاع» است و به‌نحو مشمئز کننده‌ای گفت سپاه «نه تنها محبوب ملت ایران بلکه محبوب مردم عراق هم است چون بغداد را نجات داده؛ محبوب کردهای عراق هم است چون اربیل را نجات داده؛ محبوب مردم دمشق و سوریه هم است چون دمشق را نجات داده؛ محبوب مردم لبنان هم است چون طرفدار حیثیت و استقلال لبنان بوده است“.

اظهارات اخیر روحانی به خوبی نشان می‌دهد داعیه‌های مدراسیون، اعتدال و میانه‌روی در رژیم ولایت‌فقیه تا چه اندازه مسخره و فریبکارانه است و به مجرد این‌که سیاست مماشات ضربه می‌خورد و سپاه پاسداران جنایتکارترین نیروی تاریخ ایران در لیست تروریستی قرار می‌گیرد ماسک میانه‌روی روحانی و ظریف هم به کنار رفته و مدافع سینه چاک پاسداران شده، جعفری سرکرده پاسداران و سلیمانی سرکرده تروریستها را در آغوش می‌کشند.

مقاومت ایران تاکنون بارها اعلام کرده است که همه سردمداران رژیم از هر باندی که باشند در اعدام و شکنجه و قتل‌عام زندانیان سیاسی و جنگ کشتار در ایران و منطقه مسئولیت مستقیم دارند و باید در لیستهای تروریستی و تحریمهای بین‌المللی و به‌خاطر جنایت علیه بشریت در مقابل عدالت قرار گیرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸آبان ۱۳۹۶ (۳۰اکتبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b82822c-1528-4925-8a2e-f13064a0d64b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات