728 x 90

مانورهای نظامی و اقدامات سرکوبگرانه گسترده پاسداران برای مقابله با تجمع بزرگ مردمی در پاسارگاد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
رژیم ضدبشری و ضدایرانی آخوندی در وحشت از تظاهرات و تجمع بزرگ مردمی در پاسارگاد در سالروز تولد کوروش کبیر به مانورهای نظامی و اقدامات گسترده سرکوبگرانه در شهرهای مختلف استان فارس به‌خصوص شهرها و مناطق اطراف پاسارگاد مبادرت کرده است.

پاسداران و نیروی انتظامی در پاسارگاد و شهرهای اطراف به‌طور عملی حکومت نظامی برقرار کرده و همه جاده‌ها و راههای اصلی و فرعی منتهی به پاسارگاد، حتی جاده‌های روستایی را بسته و از حرکت خودورها به سمت پاسارگاد جلوگیری کرده و آنها را بر می‌گردانند.
نیروهای سرکوبگر از خودروهایی که قصد رفتن از شیراز به تهران یا اصفهان را دارند می‌خواهند تا از راه قدیمی به سفر خود ادامه دهند.

پاسداران به کلیه خودروها و مردمی که پیاده به سمت پاسارگاد حرکت می‌کنند ابلاغیه‌یی می‌دهند که در آن نوشته شده است: «تجمع غیرقانونی در پاسارگاد در روز جعلی ۷آبان توسط جریان معاند و ضد نظام خارج نشین برنامه‌ریزی شده است با خاطیان برخورد قانونی و قضایی صورت می‌گیرد.

استاندار رژیم در استان فارس در وحشت از تجمع مردم در پاسارگاد طی ابلاغیه‌یی خطاب به تمامی مدیران کل ادارات استان، مرخصی کارمندان دولت در روز یکشنبه در این استان را لغو کرد.
به‌رغم همه این اقدامات و تمهیدات سرکوبگرانه مردم در گروه‌های بزرگ به‌صورت سواره و پیاده و از جاده‌های اطراف در پی رساندن خود به پاسارگاد هستند و ترافیک شدیدی همه این مناطق را فراگرفته است.

در دروازه قرآن شیراز و پارکهای اطراف آن پر از جمعیتی است که می‌خواهند به پاسارگاد بروند. نیروی انتظامی تلاش می‌کند ازجمع شدن مردم جلوگیری به‌عمل بیاورد.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۷آبان ۱۳۹۶ (۲۹اکتبر ۲۰۱۷)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ce75a60e-f89c-4000-a8cd-565bcacc7c51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات