728 x 90

قاضی تد پو: در خاورمیانه هر جا جنگی وجود دارد، سپاه پاسداران عامل آن است

تد پو رئیس زیرکمیته مبارزه با تروریسم
تد پو رئیس زیرکمیته مبارزه با تروریسم
قاضی تد پو، رئیس زیرکمیته مبارزه با تروریسم در کنگره آمریکا در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: رژیم ایران، حزب‌الله و سپاه پاسداران را برای جنگ‌افروزی و جنگهای نیابتی نه فقط در خاورمیانه، بلکه در سراسر دنیا بکار می‌گیرد.

وی افزود: ما امیدواریم اروپاییها قراردادها و معاملات مالی با حزب‌الله که سپاه پاسداران هم در آنها دست دارد را متوقف کنند. سپاه پاسداران از این قراردادها برای تأمین مالی عملیاتهای تروریستی و جنگهای نیابتی‌اش استفاده می‌کند ما خواهان این هستیم که این معاملات متوقف شود.

قاضی تدپو افزود: این سپاه پاسداران است که رژیم ایران را سرپا نگه‌داشته است. همه کشورهای منطقه از سپاه پاسداران رژیم ایران رنج می‌بردند. به هرحال، به خاورمیانه که نگاه کنیم هر جا که جنگی وجود دارد، سپاه پاسداران عامل آن است و در آن دست دارد. سپاه پاسداران برای رژیم ایران مانند گشتاپو عمل می‌کند.

رئیس زیرکمیته مبارزه با تروریسم، بر تغییر رژیم آخوندی با عنوان راه‌حل ریشه‌یی تأکید کرد و گفت: همه از جمله ایرانیان مخالف رژیم ایران در داخل کشور درک می‌کنند چیزی که امکان دارد به‌وقوع بپیوندد و برای جهان هم مفید است تغییر این رژیم توسط مردم ایران است. من امیدوارم این موضوع به‌وقوع بپیوندد و مردم ایران بتواند این رژیم را تغییر دهند و صدایشان را به دنیا برسانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1fdc1ed-b655-423a-a19d-c94557077472"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات