728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,حكم اعدام 6مجاهد خلق,

ایرانیان آزاده در سوییس و دانمارک، علیه اعدام زندانیان سیاسی و در حمایت از اشرف تظاهرات کردند

-

تظاهرات ایرانیان آزاده در کپنهاک
تظاهرات ایرانیان آزاده در کپنهاک
جمعی از ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت مقیم سوئیس روز جمعه ۲۱ مه در میدان ناسیون ژنو مقابل مقر اروپایی سازمان ملل متحد گرد آمدند و در اعتراض به اعدام ۵ تن از زندانیان سیاسی و هم‌چنین به صدور احکام اعدام برای ۶ تن از خانواده‌های مجاهدان اشرف و هواداران مقاومت به جرم دیدارهای خانوادگی یک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن فشار غیرانسانی اعمال شده برمجاهدین مستقر در اشرف  و اعلام حمایت از حقوق انها، شعارهایی علیه خامنه‌ای و مزدوران عراقی او سر دادند و خواستار مداخله سازمان ملل‌متحد جهت حفاطت از اشرفیان در مقابل توطیه‌های رژیم آخوندی گردیدند.

در این تجمع اعتراضی کشیش آزادی‌خواه اقای دانیل نیز به ایراد سخنرانی پرداخت او ضمن گرامی‌داشت یاد ۵ زندانی سیاسی که توسط رژیم اعدام شده‌اند و اعلام همدردی با خانواده‌های انان، صدور حکم اعدام برای ۶ تن از خانواده‌های اشرفیان را محکوم کرد و از مجامع بین اللمللی و پارلمانترهای اروپایی خواستار مداخله و حمایت از اشرفیان گردید.

در این آکسیون تصاویر اعدام شدگان و هم‌چنین آثار جنایت رژیم آخوندی به نمایش گذاشته شده بود که مورد توجه شهروندان سوئیسی قرار گرفت. آنها با دیدن این تصاویر به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و ضمن حمایت از اهداف تظاهرات کنند گان انزجار خودشان از این رژیم فرون وسطایی اعلام می‌نمودند.


همچنین هواداران مقاومت و انجمنهای ایرانی مقیم دانمارک، روز شنبه اول خردادماه علیه صدور احکام دادگاههای ضدانقلاب و نامشروع آخوندها برای ۶ زندانی سیاسی و خانواده‌های مجاهدان اشرف و هوادار سازمان مجاهدین خلق تظاهراتی دربرابر عفو بین‌الملل دانمارک برگزارکردند و به احکام صادره برای آقایان: محمدعلی صارمی، جعفر کاظمی، محسن دانش پور مقدم و پسرش احمد دانشپور مقدم و محمدعلی حاج آقایی که به‌خاطر سفر به اشرف و حضور بستگانشان در اشرف، به اعدام محکوم شده‌اند و هم‌چنین عبدالرضا قنبری بجرم ارسال گزارش در روز عاشورا برای مجاهدین ‍ به شدت اعتراض کردند.
 
دراین تظاهرات حاضران با عزمی راسخ علیه رژیم قرون وسطایی ولایت‌فقیه عهد کردند آنچه در توان دارند علیه دیکتاتورهای حاکم بر ایران بکاربرند تا این رژیم قرون وسطایی هرچه زودتر سرنگون گردد که در پی آن مطمئنا بساط شکنجه ودارو زندان نیز برچیده خواهد شد ولبخند آزادی بر روی لبان مردم قهرمانمان جاری وصلح آزادی جای جای میهن را فراخواهد گرفت.

حامیان مقاوت با براهتزاز درآوردن پرچم ایران و اشرف و آرم سازمان شعار می‌دادند:
مرگ براصل ولایت‌فقیه.
مرگ برخامنه‌ای از اشرف تاتهران.
زندانی سیاسی آزاد باید گردد احکام اعدام ملغی باید گردد.
زندان شکنجه اعدام دیگر اثر ندارد
  رابطه با ملایان تروریست حاکم بر ایران را قطع کنید.
فریاد هرایرانی آزادی آزادی.
ما همه باهم هستیم ملت بی‌شکستیم.

تعداد زیادی از شهروندان دانمارکی دسته دسته می‌ایستادند و حمایت خود را از خواسته‌های تظاهرکنندگان اعلام می‌کردند ومی‌گفتند مطمئن باشید که ما همه با شما هستیم.

تظاهرکنندگان پلاکادرهایی در دست داشتند که ضمن محکوم کردن این کشتارها، خواهان تحریم رژیم فاشیستی آخوندی، توسط جامعه جهانی شدند. دریکی ازپلاکارها همراه باعکس تعدادی از ۶ زندانی سیاسی که اخیرا حکم اعدام گرفته‌اند نوشته شده بود: ”جلو کشتار و اعدام توسط ملاهای جنایتکار حاکم بر ایران را بگیرید“ .

هم‌چنین تظاهرکنندگان در حمایت از اشرف  و در اعتراض به مزدوران وزارت اطلاعات با همدستی مالکی و مزدورانش در عراق که به درب  اشرف مراجعه کرده و به صحنه پردازی مفتضحی در مقابل اشرف پرداختند، و  با خشم نسبت به‌عملکرد مالکی و مزدورانش شعارهای کوبنده‌یی می‌دادند و از دولت دانمارک  و جامعه جهانی خواستند که  این حرکت  غیرانسانی را محکوم  کنند.
هموطنان و حامیان  اشرف در این تظاهرات با شعارهای کوبنده، توطئه‌های رژیم آخوندی و دولت مالکی را محکوم کردند. و عکس های مالکی و خامنه‌ای را آتش زدند.

آنها شعار می‌دادند:
مرگ برخامنه‌ای مرگ برمالکی.
هرکی که دستش توی دست ملاست اونم شریک جرم این آخونداس.
مالکی برو گمشو.
مالکی خجالت خجالت خجالت.
مالکی حیا کن اشرف را رها کن.
مالکی شرمت باد تا به ابد ننگت باد.
توطئه مالکی -آخوندی علیه شهر اشرف محکوم است محکوم است.
دولت عراق شرم کن شرم کن.
مرگ برخامنه‌ای از اشرف تاتهران. ک
وه اگر بجنبد اشرف زجا نجنبد
اشرفی قهرمان ما همه با هم هستیم.
ما همه با هم هستیم اشرف بی‌شکستیم.

این تظاهرات درمیان  شعارهایی علیه خامنه‌ای جلاد و مزدور عراقی آن مالکی وابراز حمایت وعزم جزم  پرشورحامیان اشرف به پایان رسید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a759e8f4-f302-4125-9acb-9dca8a7f3c5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات