728 x 90

تظاهرات غارت‌شدگان اهواز با شعار «ما بچه‌های جنگیم بجنگ تا بجنگیم»

تظاهرات غارت‌شدگان در اهواز
تظاهرات غارت‌شدگان در اهواز
مردم غارت شده در اهواز، در ادامه سلسله تظاهرات خود، سه‌شنبه شب ۲آبان 96 در مقابل شعبه مؤسسه غارتگر ملل در خیابان سی متری اهواز تجمع اعتراضی برپا کرده و آن را به آتش کشیدند. این ساختمان و تمامی آن با تمام تجهیزات و وسایلش در آتش خشم مردم سوخت.

شهر اهواز از عصر چهار‌شنبه ۳آبان‌ نیز شاهد تجمع اعتراضی غارت‌شدگان در مقابل استانداری رژیم در این شهر بود. این تظاهرات که زنان حضوری گسترده در آن داشتند، تا پاسی از شب ادامه یافت.

تجمع‌کنندگان دخالت رژیم در سوریه و کشتار مردم این کشور با پول و ثروت مردم ایران را هدف قرار داده و علیه حکومت آخوندی شعار می‌دادند: «سوریه‌ را رها کن فکری به‌حال ما کن» و در ادامه با سردادن شعارهای «ما بچه‌های جنگیم بجنگ تا بجنگیم»، «خوزستانی می‌میرد؛ ذلت نمی‌پذیرد» و «تا پول ما به باده هر روز همین بساطه» بر عزم خود برای ادامه تظاهرات خود تأکید کردند. تجمع‌کنندگان، هم‌چنین سران رژیم را مورد تهاجم قرار داده و شعار می‌دادند؛  «دولت که فاسد باشه ملت وارد میشه»، «نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب»، «مرگ بر روحانی و مرگ بر سیف»، «روحانی این آخرین اخطار است»، «لاریجانی قاضیه با دزدان همبازیه»، «او دخترش جاسوسه چرا دلش بسوزه!»

تجمع‌کنندگان هم‌چنین شعار دادند: «نصر من الله و فتح قری، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، سپرده‌های مردم روی هواست امروز»، «ما مردم اهوازیم، زدزدی بی‌نیازیم، مالک نفت و گازیم»، «پولهای ما را خوردند به جاش زندان آوردند».

در همان روز، به موازات این تظاهرات، تجمعات اعتراضی دیگری توسط کارگران و سایر اقشار در شهرهای میهن برپا بود؛ غارت‌شدگان واحد اعتباری ولیعصر با تجمع در مقابل اداره کشاورزی خواهان بازپس‌گیری سپرده خود شدند، کارکنان هتل پنج ستاره بین‌المللی هرمز بندرعباس، رانندگان نفتکش در اراک، کارگران پروژه مقاوم‌سازی‌ پلهای راه‌آهن محور میانه–مراغه و کارگران «کیش چوب» و اعتراض مردم محله موسوم به صیاد شیرازی منطقه ۲شهرداری کرمان به نداشتن آب، برق و گاز و دیگر خدمات شهری از آن جمله است.

خانم رجوی عموم هموطنان به‌ویژه جوانان در سراسر ایران را به حمایت از هموطنان غارت شده و دیگر اقشار محروم و تحت ستم و اعتراضهای حق‌طلبانه آنها و تلاش برای گسترش آن فراخواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴آبان ۱۳۹۶ (۲۶اکتبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1f03d9ec-c43d-4e1a-aac4-760dbb1fd70f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات