728 x 90

رئیس اتاق اصناف اصفهان: تعطیلی هزاران واحد صنفی به‌دلیل رکود و فشار مالیاتی

تعطیلی هزاران واحد صنفی
تعطیلی هزاران واحد صنفی
بر اساس اعتراف رئیس اتاق اصناف رژیم در اصفهان، رکود به حدی بوده که در یک سال گذشته چند هزار واحد صنفی تعطیل شده‌اند.

رسول جهانگیری رئیس اتاق اصناف رژیم در اصفهان، روز یکشنبه 30مهر 96 در یک مصاحبه گفت: «مدیران و قانون‌گذاران ما می‌گویند مالیات ارزش‌افزوده در ۱۳۰کشور جهان اجرا می‌شود اما نمی‌گویند که شرایط اقتصادی آنها چیست و آیا رکودی که ما در حال تجربه کردن آن هستیم را داشته‌اند یا خیر؟ به نظر می‌رسد دریافت مالیات بر ارزش‌افزوده در شرایط رکود توجیه ندارد».

وی درزمینه افزایش مالیات گفت: «کشور چهار سال است در رکود به‌سر می‌برد و درآمد اصناف به حداقل رسیده پس هیچ توجیهی وجود ندارد که مالیات افزایش پیدا کند».

لازم به ذکر است که به‌دلیل بی‌کفایتی سران این حکومت و اختلاس‌ها و دزدیهای نجومی ورشکستگی و تعطیلی کارخانجات ایران تحت حاکمیت این رژیم به یک سریال ادامه‌دار و توقف ناپذیر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

اعتراف وزیر کار کابینه آخوند روحانی: سالی یک میلیون نفر به جویندگان کار افزوده می‌شود

علی ربیعی وزیر کار کابینه آخوند روحانی اعتراف کرد: سالیانه یک میلیون و ۲۰۰هزار نفر به افرادی که جویای کار هستند افزوده می‌شود..

وی که در جمع عوامل رژیم در شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی سخنرانی می‌کرد گفت: «امروز در دوره‌ای قرار گرفته‌ایم که جوانان دهه شصت نتوانستند در دهه هشتاد مشغول به کار شوند. به‌خاطر مشکلات گذشته وضعیت اقتصادی کنونی نسبت به گذشته چندان مطلوب نیست و اقتصاد کشور توان زایش درونی خود را از دست داده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e1028f0-aba3-4237-8cba-73e671cbfe20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات