728 x 90

آخوند ابراهیم رئیسی:‌ آمریکا می‌خواهد الگوی «برجام» را به حوزه امنیت و توان دفاعی ایران تعمیم دهد

آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی
آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی
آخوند ابراهیم رئیسی نسبت به استراتژی جدید آمریکا ابراز نگرانی کرد و گفت:‌ «آمریکایی‌ها به‌دنبال پاره کردن برجام نیستند بلکه می‌خواهند الگوی برجام را به حوزه امنیت و توان دفاعی ملت ایران تعمیم دهند و با کاهش قدرت کشور به خیال خود، ایران را به عراق و لیبی تبدیل کنند».

وی که روز سه‌شنبه 25مهر در جمع عوامل رژیم در مشهد سخنرانی می‌کرد با حمله به باند رقیب گفت:‌ «مشابه ادبیات ترامپ در دولت بوش به‌کار گرفته شد و او ملت ایران را محور شرارت خواند، آن‌هم در حالی‌که مانند امروز، دولت وقت از لبخند به آمریکا، مذاکره با آن و ذوب‌کردن یخ‌های بی‌اعتمادی حرف می‌زد و بیشترین شعار تنش‌زدایی داده شد».

آخوند رئیسی با حمله به آخوند روحانی تأکید کرد: اکنون که لحن آمریکا درشت شده، برخی می‌گویند باید به قدرتهای اروپایی پناه ببریم، همان‌گونه که تا لبخند آمریکا را دیدند گفتند آمریکا همه کاره است و باید کار را با کدخدا ببندیم.

وی افزود:‌ «تبعیت ما مسئولان از فرمایشات رهبر معظم و دنبال کردن منافع ملی می‌تواند دشمن را در تحقق هدف خود ناکام کند؛ به‌شرط آن که منحصر در لفظ نباشد و در عمل هم اقدام شود. یکی از اهداف آمریکا از اعمال فشار به کشور، ایجاد دعواهای داخلی است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ac9c604-948b-429b-a221-cac8e9990074"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات