728 x 90

ستایش تهوع آور رئیس‌جمهور ارتجاع از سپاه پاسداران و اعلام تبعیت مطلق از خامنه‌ای

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
روحانی در وحشت از سیاست جدید آمریکا و پایان امتیازهای باد آورده ژستهای اعتدال را کنار می‌زند

آخوند روحانی، رئیس‌جمهور جنایتکار فاشیسم دینی حاکم بر ایران در اظهارات خود پس از اعلام سیاست جدید آمریکا علیه رژیم آخوندی و سپاه پاسداران و در وحشت از پایان دوران امتیازهای باد آورده بار دیگر ژستهای اعتدال را کنار زد. وی ضمن اعلام اطاعت مطلق از ولی‌فقیه به ستایش مشمئزکننده از سپاه پاسداران پرداخت و جنگ‌افروزی رژیم آخوندی در منطقه و کشتار مردم بیگناه در سوریه و عراق را پاسخ به «ندای مظلومیت مردم مظلوم مردم منطقه» توصیف کرد.

روحانی سپاه پاسداران را که جرارترین نیروی تاریخ ایران است «یک نیروی قدرتمند... که همیشه در کنار مردم بوده» توصیف کرد و خامنه‌ای که مسئول کشتار بیشترین شمار از مسلمانان چه سنی و چه شیعه است را «حلقه اتصال دین و سیاست» خواند که «فرامین» او «مطاع» است و قول داد «فرمان رهبری را برای اقتصاد مقاومتی اجرایی و عملیاتی خواهد کرد».

ظریف وزیر خارجه رژیم آخوندی نیز که هنگام سخنان روحانی در کنار وی حضور داشت در اطلاعیه‌یی تحت عنوان «بیانیه جمهوری اسلامی ایران» که روی سایت وزارت‌خارجه رژیم ظاهر شد سپاه پاسداران را «در خط مقدم مبارزه با تروریستها» و عامل «آرامش برای مردم منطقه» و «حفظ حاکمیت ملی و تمامی ارضی عراق و سوریه» توصیف کرد. او نوشت رژیم آخوندی «تحت رهبری خردمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری» به مسیر خود ادامه می‌دهد.

در روز ۱۹مهر نیز روحانی در اظهارات ابلهانه دیگری به‌منظور جلوگیری از اتخاذ یک سیاست قاطع از سوی آمریکا گفت سپاه پاسداران «نه تنها محبوب ملت ایران بلکه محبوب مردم عراق هم است چون بغداد را نجات داده؛ محبوب کردهای عراق هم است چون اربیل را نجات داده؛ محبوب مردم دمشق و سوریه هم است چون دمشق را نجات داده؛ محبوب مردم لبنان هم است چون طرفدار حیثیت و استقلال لبنان بوده است؛ سپاه همیشه کمک مظلومان بوده و در برابر تروریستها ایستاده است».

اینها در حالیست که روابط قدیمی سپاه پاسداران با القاعده و طالبان و زمینه‌سازی آن برای ایجاد داعش بر همگان روشن شده و کسی تردید ندارد که مسئول اصلی کشتار ۵۰۰هزار تن از مردم بیگناه سوریه، آواره کردن بیش از نیمی از مردم این کشور، به خاک و خون کشیدن عراق و به راه‌انداختن جنگ و کشتار در یمن رژیم آخوندی و سپاه پاسداران است.

اظهارات شب گذشته رئیس‌جمهور ارتجاع در حضیض ترس و ذلت یکبار دیگر نشان می‌دهد تبلیغ میانه‌روی و اعتدال در مورد روحانی تا چه اندازه مسخره و فقط امدادرسانی به رژیمی است که ۱۲۰هزار اعدام سیاسی در پرونده خود دارد و بالاترین رقم اعدام نسبت به جمعیت را در جهان امروز داراست. اعدامهایی که روحانی آن را اجرای حکم الهی یا قانون کشور توصیف کرده است. رئیس‌جمهور ارتجاع حتی اگر برای نجات رژیم بحران‌زده با فریبکاری قبای اعتدال نیز به تن کند، در سر بزنگاهها این ماسک فریبکارانه را به دور انداخته و به خدمتگذاری پاسداران و نوکری ولی‌فقیه اعتراف می‌کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۲۲مهر ۱۳۹۶ (۱۴اکتبر ۲۰۱۷)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/316b5e6c-6cb0-4bc6-887e-3eb9679421b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات